Hoi dames, Ik heb een vraag. Ik geef mijn dochter van ruim 13 maanden bv en dat gaat met een slag en een stoot. Maar we genieten nog steeds enorm en ik wil voorlopig nog niet stoppen. Nu ben ik de laatste 6.5 maanden zelf 5 kilo afgevallen terwijl ik daarvoor goed op gewicht bleef. Ik denk zelf dat het mede te maken heeft met een stressvolle situatie waar ik vanaf dat moment in zit. Nu heb ik niet heel veel reserves meer mijn bmi is nu 18.5. Ik eet verder gezond. Moet ik mij zorgen maak voor mijn eigen gezondheid? En wat zijn een beetje de richtlijnen kwa voeding voor een vrouw die bv geeft? Verder merk ik weinig aan mijn produktie, mijn dochter drinkt nog 4 voedingen per dag bij mij. En tussen door soms wat slokjes. Graag jullie mening/ advies. Groetjes Sasa
Met 18,5 zit je op grens gezond gewicht en te licht. Wanneer je je verder goed voelt en zorgt dat je in conditie blijft, en je blijft nu wel op gewicht dan hoef je je geen zorgen te maken. Let op je voeding, neem de hoofdmaaltijden, ook wanneer je minder eetlust hebt. Wanneer je productie goed is en je kindje groeit en ontwikkelt goed is er geen reden tot paniek! Top dat je nog voedt!