@Shaddixxx: Ik wist niet dat je zusje zwanger was, Pfff dat is dan ineens wel héél dichtbij en dan juist nu in een voor jullie zo heftige tijd... Ik vind ook dat je er super goed mee omgaat. Echt stoer dat je haar dat kaartje hebt gestuurd! Ik kan me ook zo goed voorstellen dat je jaloers was met dat rompertje. Mijn zus heeft inmiddels drie kids en alle drie ook nog voor de 4e ronde raak.. (Wat ze bij de eerste heel vrolijk verkondigde, ondanks dat ik al in de mmm zat :x, maar na mijn woede uitspatting daarna nooit meer zelf tegen mij heeft durven zeggen ). Ik vond de jaloezie die ik bij mn zus voelde altijd helemaal verwarrend, omdat het toch ook om uitbreiding van míjn familie ging en ik wel heel blij was om meer nichtjes en neefjes te krijgen (we hebben een hele kleine familie). Alleen die dikke buiken steeds en inderdaad dat babyshoppen. Echt respect als jij gewoon meegaat straks! (ik duim dat je tegen die tijd misschien ook al stiekem iets voor jezelf mag kopen). @DarkAngel:Wat fijn dat jij toch nog eerder zwanger bent geworden dan je zusje! Het is gewoon wel speciaal om oma het eerste kleinkind te kunnen geven. Maar ik kan me voorstellen dat het nog steeds moeilijk is dat ze nu bezig is. En dat je straks als je het goede nieuws gaat krijgen toch weer helemaal volschiet. Sterkte!!