adapter en maxi cosi

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door muppet83, 19 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    Hoi,

Zo'n adapter maak je vast in je eigen auto. Maar kan ik de maxi cosi die daar op past ook in een andere auto vastmaken met de gordel? :)want die adapter is niet zo makkelijk om te zetten. En als de maxi cosi er niet op staat geklikt en er gaat iemand op die plek zitten, zit die dan niet met z'n kont in die prikkers??

2. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Bedoel je een easybase?

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Je bedoeld zo'n plaat een familyfix of easybase?
    Is in princiepe heel makkelijk over te zetten naar een andere auto maar hoeft niet. Elke maxi cosi groep 0 autostoel (het kuipje dus) kun je met een gordel vast zetten in de auto.
    En als die base in je auto staat zonder maxi cosi erop dan gaat er niemand met zijn kont op dat ding zitten neem ik aan :( Als je die plek echt nodig hebt dan haal je de base eruit.

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.140
    8.871
    113
    Volgens mij kunnen alle maxi-cosi's ook gewoon met gordels worden vastgemaakt, lijkt me dus geen probleem. Maar op een base kun je niet zitten...die zitplaats is met of zonder MC er op dus hoe dan ook 'vergeven'. Tenzij je de base eruit haalt natuurlijk.

5. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    Ok, das duidelijk! ik had echt in me hoofd zitten dat zo'n ding een adapter heet, maar dat is dus niet zo. Weer wat geleerd, thanx!

Deel Deze Pagina