inrichten hemnes 8 ladekast

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Damay77, 11 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik heb een ikea hemnes 8 ladekast die ik als commode wil gaan gebruiken. erg handig al die lades, maar, wat is handig bij de inrichting?
    wat hebben jullie er allemaal in liggen en waar?

2. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    In de bovenste lades alle kleding die meteen past. La met rompers, 1 met broekjes/leggings sokken ed en 1 met shirts/truien/mutsen. Andere la bovenin voorraad luiers (en verder op de grijp in een mand bovenop). Middelste lades: spuugdoeken, hydrofielen luiers en washandjes, overtrek voor aankleedkussen. Andere middelste: slaapzakken.
    Onderste: ene la alle kleding in de volgende maat (62 dus) en de andere lade heb ik nog leeg!!

Ik vind deze indeling super fijn en was op advies van een vriendin die kraamverzorgster is!

3. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    O ja, ook in de middelste de wikkeldoeken en ook de badcapes.

Succes!

4. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ze hebben van die bakjes voor in de lades... die lijken mij ook erg handig! Leuk dat je die van Hemnes hebt, trouwens. Ik wil ook de babykamermeubels kopen uit de Hemnes-serie :) De grijze kleur. Mooi kleurtje op de muur! :)

5. Lymmetje

Lymmetje Actief lid

16 okt 2012
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een blanke houten versie gekocht tweede hands en zelf geschilderd. Alleen komen er op de grote lades nog gekleurde knoppen.
    Ideaal zo'n kast.

Ik heb in de middelste lades de kleertjes voor de rest moet ik het nog indelen.
    Vind de kast vooral fijn omdat er ook ruimte zat is vooral ons mannetje ouder is. Er kunnen zoveel kleren in :)

Bijgevoegde bestanden:

6. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    ik ben er ook heel erg blij mee. die van mij komt van marktplaats. voor 25 euro op de kop getikt. hij was houtkleur en heb hem wit geverft. donkergrijze muur erbij, en roze accenten:)

7. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik heb die kast ook al staan en word bij mij ook commode.
    Lijkt me ook echt super ideaal. :D

8. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik heb 'm trouwens ook van marktplaats.
    Was nog super mooi en als nieuw, hele nette mensen. Heb er 100 euro voor betaald. Toch de helft van wat ie nieuw kost.
    Altijd mooi mee genomen.
    die van mij is gewoon wit en dat blijft ie ook.

9. Minerva

Minerva Niet meer actief

Je kunt hem nu ook roze gaan verven, Charise ;)

10. juf85

juf85 Niet meer actief

11. Minerva

Minerva Niet meer actief

Die heb ik ook, maar dan voor in de Malm-serie die we in de slaapkamer hebben. Bevalt prima! Ideaal om sokken, bh's en onderbroeken in te doen ;) Overigens bedoelde ik dus ook deze bakken! Je kunt ze ook anders indelen hoor, of meerdere sets kopen :)

Deel Deze Pagina