Leuke kinderkapstok gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door Sjaam, 29 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een leuke kapstok voor mijn dochtertje die je aan de muur kan hangen.
    Wil geen losse haakjes, maar een leuke.

Hebben jullie er een en waar hebben jullie die gekocht( winkel of internet?)

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb er voor Louise en Tygo allebei 1 cadeau gekregen (op eigen verzoek) en heb ze al vaak cadeau gedaan.

www.houtgraveren.nl Hij maakt prachtige kapstokjes dmv houtgraveren. Je kunt de naam/geboortedatum van je kindje en/of een afbeelding laten graveren. Naast de 'standaard' afbeeldingen kun je ook zelf iets aandragen. Niet duur en goede service!

3. pijman

pijman Niet meer actief

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik heb van mijn moeder een leuke kapstok kado gehad. Hij komt uit een houten speelgoedzaak hier uit de buurt (ossenstal), maar heb hem ook op het net gevonden; Webwinkel Pukkie Kadowinkel (stukje naar beneden scrollen, je hebt er ook een roze poes van)..

Groot voordeel van dit kapstokje is dat hij gebogen haken heeft. De meeste kapstokken hebben van die rechte stokjes met een klein knopje vooraan, maar dan liggen je spullen dus constant op de grond...

Ons koetje hangt bij ons in het voorhalletje en we hebben al heeeeel wat leuke reacties gehad:)

5. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Thanks ik ga even kijken

6. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Ik kijk ook even mee :)

7. Sjaam