Spaanse pastasalade, wie maakt het zelf en hoe?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 20 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Wij willen voor kerst graag een Spaanse pastasalade maken. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Wie van jullie kent een lekkere zelfgemaakte pastasalade?

2. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Niemand?

3. augustus

augustus Niet meer actief

Ik maak er zelf altijd 1 met Tonijn, niet spaans dus.
    Pasta schelpjes, spercibonen (vooraf gekookt), tonijn, rode ui, hard gekookte eitjes en een lekkere dressing.

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wat bedoel je met een Spaanse pastasalade. Volgens mij bestaat er geen specifieke 'Spaanse' pastasalade. Gooi er gewoon in wat je lekker lijkt :)

5. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ja ik zeg Spaans omdat we het als tapasgerecht willen maken!

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh, dan had je dat mss even moeten zeggen. Maar pastasalade als tapas? Bij tapas denk ik aan allemaal kleine hapjes, niet direct aan pastasalade....

Wat heb je nog meer op tafel staan?

7. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Nou iedereen maakt 3 hapjes. Er wordt al van alles gemaakt, echte tapashapjes en dit stond op het wensenlijstje van de rest. Dus ja... dat maken wij dan samen met wat kipspiesjes en worstjes...

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

9. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Oh dat ziet er heerlijk uit. Is wel lekker erbij denk ik. Dank je wel!!!!:D

10. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Ga gewoon een beetje bedenken wat er allemaal voor Spaans door kan gaan, en maak daar een lekkere mix van, zoals blokjes Chorizo, Iberische ham, knoflook, olijfjes, gemarineerde tomaatjes, sardientjes, sinaasappelschijfjes, reepjes paprika, een beetje 'kruidige' slasoort, zoals rucola of zo (niet alles gebruiken natuurlijk, maar even kijken wat je lekker bij elkaar lijkt). En een lekkere knoflook- of sinaasappeldressing. Daar is wel iets lekkers van te maken hoor! Succes.

11. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Het is uiteindelijk een spaanse bonensalade geworden met chorizo. Erg lekker...

Deel Deze Pagina