weer een afslank vraag 3:2:2 protiplus ervaringen??

Discussie in 'De lounge' gestart door denicepino1, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    Iemand ervaring met 3:2:2: protiplus dat nieuwe van de tv???

Ben een beetje gaar aan het worden van de buikspieroefeningen die niet willen lukken. Me spel van zumba voor de wii fit is besteld zojuist maar het gaat me een beetje te langzaam...
    en echt moet bijna huilen van hoe mijn lichaam er uit ziet..
    Gister was het zo warm ik denk doe ik mijn bikini aan.. maar ben snel weer naar binnen gegaan om een wijd shirt en drie kwart broek aan te doen....

Nu had ik gezien dat het protiplus dieet best makkelijk is. ( wel duur vind ik 26 euro een blik en die repen zijn ook niet goedkoop) maar misschien iemand die mij kan vertellen hoeveel glazen er uit 1 zo'n blik kan? en hoeveel ze zijn afgevallen in hoeveel weken?

2. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    edit:

Ook de vraag is, is dat spul wel te drinken en te eten?? of moet je bijna kotsen al bij de geur?

3. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik gebruikte de proteine producten van prodiet.nl, die waren goed te eten.ik bestelde alleen de spullen in t buitenland, is veel goedkoper!
    Ik ben er ruim 25 kilo mee afgevallen in 4 maanden tijd.
    Straks na de bv ga ik weer beginnen!

4. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Ik hoor hele goede dingen over het colidraten dieet? Mischien is dit iets voor je als je dat andere te duur is? En dit verandert je manier van eten op de lange termijn. En dus uiteindelijk meer efect denk ik zelf. Mijn nicht doet het en is sinds februari 12 kilo kwijt en ze eet bijv. nog wel worst en dat soort dingen. En zoals ik het begrijp mag je dus nog heel veel. Mischien eens googelen of zo.

Liefs Janna

5. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    dankjewel voor de antwoorden !! zal eens kijken wil natuurlijk zo snel mogelijk af vallen als het aan mij leg want ik word hier zo ongelukkig van gewoon als ik mezelf in de spiegel zie.. bah..

ik schrok me eigen wezeloos net van me spiegelbeeld bij een raam van iemand toen ik langs liep !!!

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik vind het wel ontzettend duur! Heb het nu twee weken gedaan maar ik word zo misselijk van die zooi, toch maar een andere manier gaan zoeken om af te vallen..

7. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik word ook knettergek van m'n lijf.. Kan wel janken..
    Jammer dat er geen pil bestaat die je neemt en je de volgende ochtend 20 kg kwijt bent..

8. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    En oh ja ook belangrijk is natuurlijk doorzettingsvermogen. Maar die is echt nul op het moment.

9. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Dat zou fijn zijn:D

Maar ik ben van mening dat je beter gezond kunt eten en bewegen dan die maaltijdvervangers te gebruiken. Oke, het gaat niet zo snel als maaltijdvervangers maar op de lagere termijn heb je er wel meer aan.

10. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    :D

Oja!!!!!!!!! Dat zou nou eens lekker zijn.;)
    Die lus ik ook wel.

Deel Deze Pagina