Tigi of fudge?

Discussie in 'De lounge' gestart door angel229, 26 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik ben groot fan van de Tigi producten. Nu had ik voor mijn korte kapsel (heb altijd wel een hippe, ietwat wilde look) de manipulator, alleen worden mijn haren daar binnen een paar uur zo vet van. Dan zakt het ook uit. Ik doe er echt maar heel weinig in, dus daar kan het niet aan liggen. Dus ik wil wat anders. Nu twijfel ik tussen:

De shaper van fudge, de fat head van fudge, de putty van fudge of de hard to get van Tigi.

Wie is kapster, werkt met deze producten en kan mij een goed advies geven? De kapster waar ik vroeger was (oude woonplaats) werkte met beide producten en volgens mij deed ze die van fudge ook wel eens mengen. Maar weet niet met wat ze dat deed.

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik zou die Hair Clay van Sebastian voor jouw haar aanraden.
    Tigi ken ik niet zo goed. Heb er nooit mee gewerkt

3. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik heb de fat head en die vind ik erg prettig. Wordt niet vet en als het iets inzakt kun je het weer wild maken.

4. angel229

Nog meer dames met advies?

5. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Ik heb ook een kort kapsel en gebruik altijd de fat head van Fudge. 1 tip: ik bestel mijn fudge altijd op beautybay.com.
    Super goedkoop, en snelle verzending!

6. angel229

Wilde bij barberstore bestellen. Collega had daar goede ervaring mee. Zal eens prijzen vergelijken.

7. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Omg wat een verschil. Ik geloof dat ik bij de kapper 16 euro betaal oid!!

Deel Deze Pagina