Mijn zoontje van 19 maanden is net op de rand van de commode gevallen met zijn voorhoofd maar precies boven zijn neusje. Hij moest meteen flink huilen en was heel boos omdat ik het wilde koelen meteen daarna was het oké en ging hij lief een boekje lezen. Nu vraag ik me af in hoeverre dit een nare plek is..omdat het net iets boven zijn neus is ik heb gekoeld en ingesmeerd met vallen en stoten crème zou dit voldoende zijn? Ik haalde hem net van het kdv en toen zag ik een rare plek op zijn lip zitten dus ik vroeg of hij gevallen was maar dit was niet het geval. Ze zei dat dit er vanochtend met fruit eten ook al zat en dacht aan een koortslip? Ik zal zo even een foto plaatsen want vind het zo'n vreemde plek misschien weet iemand wat het is? En waar ik hetmee kan behandelen? Even ter info hij krijgt kiezen en heeft volgens mij een virusje onder de leden want hij is erg nukkig en het in slaap komen is drama..
Hier een foto. is niet de beste foto maar volgens mij is het wel te zien.. een betere lukte echt niet.
als het plekje er na het weekend nog zit zou ik langs de HA gaan. Kan misschien het begin zijn van krentenbaard????
Oh verek nu je het zegt.. Ik heb er net een klein beetje zalf opgesmeerd. Crème echinaforce ( homeopathisch geneesmiddel bij wondjes, huidinfecties en koortslip) is alleen zo'n moeilijk plek om ingesmeerd te houden. Mocht het krentenbaard zijn dan komen er snel meer plekjes bij toch?
Dat hoeft niet. Jorja had 'n paar maanden geleden een plekje in d'r mondhoek en dat werd niet erger of meer.
zou o op het eerste gezicht ook aan krentenbaard denken, heeft hij nu ook een plekje onder zijn lip. Lijkt zo namelijk ook wel een verdacht rood plekje.
links op de foto lijkt dat idd zo.. In het echt viel het me zo 1,2,3 niet op. Mannetje ligt nu lekker te slapen ben voor de zekerheid net maar even bij hem gaan kijken. Ik kijk het even aan en mocht ik het idee hebben dat het erger wordt neem ik meteen even contact op met in dit geval de weekendpost. Is krentenbaard trouwens gevaarlijk voor een zwangere vrouw?
ja linksonder bedoelde ik. Krentenbaard is niet gevaarlijk voor je, het is alleen heel vervelend als je het krijgt omdat het zo vreselijk besmettelijk is. Je kleintje loopt geen risico. Als er morgen zo`n vies gelig kortje opzit weet je hoe laat het is, dan naar de ha voor een cremetje dat er voor zorgt dat het na 48 uur niet meer besmettelijk is. En tot die tijd eraf blijven en heel goed handen wassen.
Oké dank je wel voor de info! Het vervelende is dat het precies onder zijn speentje zit en laat nou net zijn verslaving zijn de laatste tijd. Dan blijft het natuurlijk elke keer vochtig die plek. We wachten rustig even af
Cilla, dank je voor de tip. Helemaal niet aangedacht om dat nu elke dag te doen Hier afgelopen nacht drama want hij werd wakker en normaal geef ik dan een speen maar die wilde meneer nu niet. Uiteindelijk in slaap gevallen zonder speen.. Maar er zit nog steeds een plek en ik vind hem eigenlijk nietveel veranderd.
Ik zou niet meer afwachten, maar gewoon naar de ha gaan. Is het niks, dan is het niks, is het toch krentebaard (oid) dan ben je er op tijd bij!