Hoe in de kinderwagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Linda86, 13 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

Nog maar weer een vraagje van mij... er komen ineens allemaal dingen in me op die ik nog helemaal niet weet nu ik tegen het einde aan loop! ;)

Wat gebruiken jullie allemaal in de kinderwagen, qua dekentje, lakentje ofzo?

Ik heb wel eens gehoord dat sommige de Lodger shelter gebruiken, is dit handig? Want die hebben wij ook. En we hebben ook een Lodger bunker, kan ook wel denk ik ofniet?
    Verder heb ik ook nog wel wat lakentjes en dekentjes voor de wieg, kan je die ook gebruiken? Of zijn er nog andere dingen handig?
    Voor in de maxicosi heb ik een voetenzak, maar dat is denk ik niet handig om in de kinderwagen te gebruiken ofwel?

2. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik ga voor me wagenbak gewoon lakentje en dekentje gebruiken

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.862
    3.374
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik maak de wagen net zo op als het wiegje....

4. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    wij hadden de lodger bunker in de wagen liggen, maar toen was het wel winter.
    de voetenzak van de maxi cosi is inderdaad niet handig in de kinderwagen, er zit een beetje de vorm van de maxi cosi in.

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hier ook bijna altijd een Bunker. Foto's staan wel in mn album. Is minder zielig dan het eruit ziet, je baby's hoofdje ligt echt mooi vrij en ze zien alles (op de foto lijkt het wat raar).

Met warm weer een wikkeldoek/badcape of dekentje/lakentje van de wieg.

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Oké, ik denk dat wij dan ook maar gewoon een lakentje en een dekentje gaan gebruiken, die hebben we nu toch al in wiegformaat en we hebben geen wieg, dus anders hebben we daar niks aan.

Ik neem aan dat een hoeslakentje ook wel handig is dan?

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ja, hoeslakentje in formaat wieg is ook handig. Ik deed daar zelf altijd nog een hydrofielluier overheen. Zo blijft het hoeslakentje lekker schoon en heb je aan 1 of hooguit 2 lakentjes echt genoeg.

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Oké dankje!! Ben weer heel wat wijzer geworden. Hydrofielluiers hebben we genoeg (30 ofzo), dus dat ga ik dan ook maar eens doen!

9. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    mn schoonzusje adviseerde me een hoes van n aankleedkussen te gebruiken

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Hmm dat zou ik ook nog kunnen proberen natuurlijk! Ga ik morgen maar eens kijken of dat ook past, want dan hoef ik niet meer speciaal naar de stad om hoeslakens in wiegformaat te halen. Aankleedkussen hoezen hebben we toch in overvloed.

11. jessica507

jessica507 Actief lid

11 jan 2008
    421
    0
    0
    receptioniste
    omgeving roosendaal
    ik gebruik voor in de kinderwagen een dekbedje
    mjin kindje laat ik er strax niet in slapen dus vind ik een dekbedje wel handig , deze kanje mooi oppoffen.

12. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hier paste ook de aankleedkussenhoes ipv een hoeslakentje voor de wieg. Ideale tip!

13. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ik gebruik nog steeds een flanellen luier als 'onderlaken' in de kinderwagen, er onder wel een molton-zeil in wiegformaat. Een hydrofiel luier onder het hoofdje. Mijn oma had lakensetjes gemaakt voor de wieg die gebruik in in de wagen. Het lakentje vouw ik om een gequilt dekentje en we hebben een prachtig opgemaakte kinderwagen.

Deel Deze Pagina