grrrrr upc mediabox

Discussion in 'De lounge' started by flowertje, Dec 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    wordt echt gek van dat ding hij gaat 10 keer in de 3 dagen uit en niet meer aan te krijgen na lang proberen gaat ie weer aan ...
    maar nu doet hij helemaal niks meer iemand dit probleem ook??

2. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    Nee we hebben daar eigenlijk geen probleem mee, misschien even de klantenservice bellen?

3. Mogwai

Mogwai Actief lid

May 3, 2009
    163
    0
    0
    Op dit moment geen last van maar het klinkt heel herkenbaar! Succes ermee.

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

pffff ik baal ook van de upc mediabox !!!

dan hebben we hem aan.... kan er niet meer gezapt worden, zetten we hem even uit zodat ie het dan misschien weer doet.... gaat de hele mediabox niet meer aan totdat we alle stekkers eruit halen !

vervolgens hebben we iets op pauze staan... zetten we hem weer op play... springt ie vanzelf op rtl 4, waarom zet ik nog iets op pauze ? zo missen we de helft van wat we aan het kijken waren

we nemen het nu altijd voor de zekerheid op.

5. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Die van ons werkte ook maar de helft van de tijd. Regelmatig contact gehad met UPC. We hebben speciaal een 'gouden' scartkabel (op hun advies) aangeschaft, er is iemand langs geweest, het zou aan onze verhuizing hebben gelegen.. Na een jaar 'ellende' hebben we UPC opgezegd. Toen we dat doorgaven boden ze ons een nieuwe mediabox aan. Nee, laat dan maar zitten.. Nu Digitenne, voor ons een stuk goedkoper en die doet het altijd (alleen wat minder zenders.. Jammer dat ik dit jaar Serious Request niet kan zien).

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Misschien stekker eruit, powerknopje indrukken, terwijl je het knopje ingedrukt blijft houden de stekker er weer in en dan pas het powerknopje weer loslaten.

Probeer dat eens?

7. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Of vragen om een nieuwe dan is die aan zijn einde!!
    Wij hadden wel dat die 10x op een dag uitvloog gebeld en een nieuwe gekregen!!

8. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Hmm.. Wij hebben er een jaar om 'gezeurd'..
    Maar dit lijkt me wel de beste oplossing.

9. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    hij is pas 3 maanden oud ofzo hahahahaha hij doet nu niks meer wat ik ook probeer:S:S

10. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Ik ben niet zo'n fan van UPC , maar... toen een tijdje geleden onze mediabox het niet goed meer deed kregen we zonder moeite direct een nieuwe afgeleverd!

11. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    zal morgen is bellen want hij doet helemaal niks meer

12. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    Als ie niks meer doet kan je ook beter vanavond bellen hoor, de klantenservice is er tot uur of 10

13. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    De mediabox is hier ook ergernis nummer 1 in huis, ******ziek word ik van dat ding. Die afstandbediening werkt voor geen meter en hij springt van het ene op het andere net terwijl je zit te zappen, of gaat zomaar naar een heel ander menu. Ik ga morgen ook maar 's bellen dat ik een nieuwe mediabox wil...

14. tanja8

tanja8 Niet meer actief

heeeel herkenbaar! Wij moeten ook vaak de stekker er uit halen. We hadden ook een tijdje dat ie de hele tijd updates ging instaleren tijdens het tv kijken. Daar kwam toen een mannetje voor.

En idd de afstandsbediening is ok irritant!

maar wel prettig met opnemen, pauze en de vele zenders.

15. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    ik heb nu al 20 keer de stekker eruit getrokken hahahah maar doet niks meer

16. Blaak

Blaak Niet meer actief

Herken het ook hoor. Ding slaat ook heel vaak vast wat erg irritant is. Maar voor de rest ben ik er zeker wel tevreden mee :)

17. tico

tico Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,311
    0
    0
    pffff breek me de bek niet open! gek word ik ervan. Heel vaak geen internet en tv en dat dan ineens en als je belt of wat dan ook ligt het altijd aan onze bekabeling jajaj, als ik wacht gaat hij het vanzewlf weer doen dus lijkt me stug dat onze kabels er zelf uitspringen en dan weer terug. gelukkig gaat het sinds we een nieuwe kast hebben een aantals maanden terug wel iets beter.

Share This Page