Hier komt nogweleens een reclame van voorbij maar wat is het precies? Het ziet er wel lekker uit.... Dacht zelf dat het een soort wijn was ofzo. Wie drinkt het weleens?
Licht mousserende wijn uit Italië met de geur en smaak van wit fruit en een wat bloemige toon. De wijn heeft een lichte structuur met een zachte fruitzoete afdronk. Prosecco (ik ken m niet )
Wij hebben er een hele doos van staan! En er komt er nog 1 bij gok ik We hebben Martini Asti geschonken op onze bruiloft en hij is eeeeeerrug lekker!
In feite is het champagne, maar het mag geen champagne heten omdat het niet in de champagnestreek wordt geproduceert. Prosecco is heerlijk, lekker koud serveren. Ik drink vaak cava, de Spaanse variant op champagne ( net zoals prosecco de Italiaanse variant op champagne is ). Vaak is de kwaliteit hetzelfde, maar de prijs beduidend kleiner. Ik zou het gewoon proberen.
wij ook! Lekker zoetig.. je drinkt het héél gemakkelijk weg.. Is dat ook een prosecco? Toevallig bracht m'n man gisteren een fles mee van z'n werk. Buiten het officiele kerstpakket kregen ze dat voor de kerst van de afdeling! En ik was ook al aan het zoeken wat het nou precies was, dat prosecco. Ik zit nog te twijfelen of ik hem ga proeven vóór oud en nieuw of dat we hem laten staan .