Ben wel benieuwd! Zegt natuurlijk niks, maar ik had bij Duphaston al paar dagen voor NOD bruinverlies en krijg nu Utrogestan en heb geen bruinverlies, dus bij mij lijkt Utrogestan beter te werken! Wat ik dan wel apart vindt want schijnt hetzelfde te werken. Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Ik heb nog andere opties zelf . Ik had vorige IVF ronde Crinone en werd 2 dagen voor NOD ongesteld. Deze keer heb ik Protulex en we gaan het zien .
Het heb beide meerdere malen gebruikt. En zowel bij Utrogestan als Duphaston werd ik pas ongesteld een dag of 3-5 na het stoppen van de medicatie. Maakte bij mij dus geen verschil wat ik gebruikte.
Ik slikte de eerste keer 3 tabletten duphaston en toen kreeg ik na een paar dagen bruinverlies. De tweede keer slikte ik 5 tabletten duphaston per dag ivm dat bruinverlies de vorige keer en toen kreeg ik uiteindelijk een paar dagen later alsnog bruinverlies. De komende keer ga ik prolutex gebruiken dus ik ben benieuwd of dat beter gaat
Bij mij werkte utrogestan ook beter dan duphaston. Bij duphaston altijd een bloeding erdoorheen en bij utrogestan werd ik pas een paar dagen na stoppen ongesteld.
Met prolutex is mijn menstruatie er ook gewoon doorheen gebroken. Had nog 1 spuit over maar het startte al een klein beetje toen ik er nog 2 over had en dat was ook mijn NOD.