ik mocht van de vlos idd precies om die reden geen wonderolie gebruiken. had er zelf ook geen behoefte aan, van mij mocht het nog wel even duren. (van mijn moeder niet, die probeerde me dagelijks aan een ander bevalling opwekkend middeltje te helpen) uiteindelijk hebben wij voor de bevalling seks gehad, maar of dat het heeft opgewekt, echt geen idee.
Ananas eten! Op zondagavond begonnen met de harten van 2 ananassen en...tadaaaaaaaaa op maandagavond begonnen de weeen! Net voordat ze zouden gaan inleiden, was meer dan 41 wk zwanger Mirre
Hier met alle 3 wonderolie geslikt en binnen paar uur geboren Eerste geboren met 38.5 tweede met 38 weken en 3e ook met 38.5 Kun je eigelijk al zien dat ik alles zelf heb geplant
jeetje wat een hoop verschillen! Heb zelf ooit bij de jongste ananasharten geprobeerd en bitter lemon, maar die ananas eindigde op een zeer pijnlijke tong die zelfs een beetje bloedde.....en bitter lemon drink ik eigenlijk elke dag wel om dat ik het lekker vind, maar nog steeds niks...... enneh ff lekker knuffelen met manlief heeft tot nu toe ook nog niets opgeleverd al is dat niet erg Groetjes, Dicky
mschien een dome vraag maar kun je dit zomaar doen? je eigen bevalling op wekken'? als ik het zo doen probeer ik in de week van 16 december. dan is me man lief ook thuis. kun je nog annenas krijgen? en hoe moet je die schillen en waar zit het hardt. sorry voor al die vragen. alvast bedankt. groetjes van marijke2.
Heeft iemand van jullie trouwens wel eens framboosblad thee of capsules geprobeerd? Marijke, het hart van een ananas zit in het midden. Je lichaam moet er zelf wel klaar voor zijn. Denk dat als je net 37 weken bent je er niet vanuit moet gaan dat het werkt, maar ja, niet geschoten is altijd mis. Succes met je laatste loodjes.
Bij ons had ik toch echt het idee dat de bevalling werd opgewekt doordat we seks hadden gehad. Maar als je baby nog lekker zit komt ie er echt nog niet uit Ik beviel met 40 wk en 4 dg hoop dat ik nu al mag beginnen met 38 weken ofzo We wachten af het is nog ver weg Succes voor iedereen die wel al bijna gaan bevallen! Liefs Mandy
Hier alles geprobeerd, bitterlemon, tonic, ananas harten, framboosblad thee, sex maar nix hielp..uiteindelijk is ze met 40 + 5 dagen geboren. De vk raadde mij ook sterk af wonderolie te gebruiken. vond ik wel jammer want had zo gehoopt op 09-09-09 haha!
ik ben ook nog niet verplan om met 37 optewekken. mschien rond de 39 weken dat mschiens gaat lukken. onse kleine puk hang nu al aardig laag. maar goed zie het wel .
Ik was bij Demi een week overtijd en was bereid om alles te doen om haar geboren te laten worden... Achteraf denk ik dat het juist goed is geweest om de natuur z'n gang te laten gaan.. dus dit keer ga ik braaf afwachten tot er wat gebeurt... (zeg ik nu...... vraag het over 20 weken nog eens )
Goed ik heb ananasharten gegeten, bitter lemon gedronken, pittig gegeten, thee gedronken (en ik lust helemaal geen thee), en me helemaal suf geneukt. Toch kwam Kylian pas met 43 weken Kinley was een geplande keizersnee met 39+2, maar op de dag van de keizersnee was mijn baarmoedermond al verweekt en had ik al harde buiken (zonder dat ik er wat voor had gedaan) Groetjes Anita
Ben nu 40+5 en hier heeft ananashart en kaneel niets geholpen hoor, sowieso geloof ik ook niet zo in de bakerspraatjes. Maar grappig is het wel!
nope hier had niks geholpen. liters bitterlemon gedronken sex veel lopen van alles en nog wat geprobeerd. uiteindelijk gestript met 40 +3 en bevallen met 40 +5
Leuk om te horen al die dingen! Geloof er zelf ook niet zo in hoor, tenminste, niet meer . Hier zit beebje nog steeds heerlijk op zijn plekje rond te zwemmen hahahahaha.
voelen jullie ook zoon druk op je blaas? en dat voelt echt lekker, de beeb heeft maar erg druk in me buik heen en weer en op en neer en moet zo vaak plassen hebben jullie dat ook?
Hahahaha...de nacht van mijn bevalling heb ik manlief nog geprobeerd over te halen om eens goed te "knuffelen". Vond ie echt niet nodig. De volgende dag was ik precies 40 wk! Om 23.45 begonnen de weeen en om 4.50 uur op de uitgerekende datum is Ruben met een spoedkeizersnede geboren. De bevalling is dus super spontaan begonnen, op de uitgerekende datum. Moet zeggen dat ik van de walvisjes wel wat digitale snickers had gekregen...en muffins had gebakken. Deze twee hebben toch ook al vaker voor een baby gezorgd binnen ons cluppie Nu hoop ik alleen maar dat ie ietssssss eerder komt. Een weekje zou fijn zijn. Anders wellicht een ks bij 40 wk..das niet echt een super vooruitzicht. Morgen ben ik 37 wk, dus van mij mag het over een week of 2 wel