Ga vanavond geloof ik mannetje maar es verleiden, jammer dat ik mezelf zo smerig vindt met al die afscheiding enzo, blegh.
Ik heb de hoop ook opgegeven en wacht gewoon af tot ze er vanzelf uit wilt.. Tot nu toe doet ze het prima zei de vk vandaag dus ze heeft het ergggg naar haar zin!!!!!!!!!! Dus die komt er voorlopig niet uit Als het moet, loop ik gwn tot week 42... Dan gaan ze in weel 41 kijken of ze me een duwtje kunnen geven!
ik heb werkelijk alles geprobeer en niks heeft geholpen, ja de ramen zemen! me schoonmoeder riep al dagen je moet de ramen zemen (die waren behoorlijk vies) daar wacht die kleine op.. ik heb zondagochtend de ramen gezeemd (ten einde raad dat ook maar eens te proberen) en prompt 's avonds begonnen de weeen!
Haha dat ken ik. Eigenlijk geloof ik al die truucjes niet, maar heb stiekem ook een ananas in de koelkast liggen nu. En mn voetjes masseren (hielen/achillespees) en ik loop heel veel; want tsja wie weet toch....
Ik geloof dat wij sex hebben gehad op de avond voor de weeën bij de 1e begonnen. Misschien vanavond maar es proberen.
Hier veel gekruid gegeten en volop tonic ingeslagen. De dag dat ik geen tonic heb gedronken begonnen de weeën
Ik ga vanavond even lekkere sexen en dan kijken of het opleverd.. Zo niet, dan wacht ik het af tot ze eruit wilt! Nu ligt ze sinds gisteravond ineens diep in me bekken maar dat zegt helaas weinig!
Vorige week sex gehad en had de volgende dag weeën maar die hebben niet doorgezet. Maar heb wel een nachtje ter observatie in het ziekenhuis gelegen (ik moet in het ziekenhuis bevallen). Ik durf nu eigenlijk geen sex meer te hebben, wie weet zet het nu wel door of ook weer niet zoals vorige week.
Ik weet niet of ik nu wel sex wil... Ik heb al de hele avond last van me onderrug en steken in me buik... Wat het inhoudt weet ik niet maar het is geen fijn gevoel!
Ik heb gister geprobeerd om mijn vriend zover te krijgen.... maar heb het idee dat hij erg weinig zin meer aan heeft met die hele dikke buik......
Bij ons kwan het gisteravond in bed ook ter sprake. Maar we wachten allebei nog wel even. Hebben beide geen behoefte aan sex met die mega buik die ook nog eens flink heen en weer gaat . En de kleine komt toch wel wanneer ze zelf wil..... Dus afwachten en hopen dat ze snel komt
nou, de laatste weken hebben we het vaak geprobeerd! maar sex werkt dus niet!!! ik heb ook ananas gegeten en heel veel pittig eten. hele dag lopen en fietsen, enz ik ben doodmoe en er gebeurt helemaal niks! iemand nog andere ideeen?
3 flessen tonic 1 ananas een aantal keer sex en 3-4 frambozenbladcapsules verder nog steeds alleen maar voorweeen kleine was al eigenwijs bij alle echo's, dus die blijft denk ik nog wel even zitten
De mijne gaf gisteravond uit het niets zelf ermee van ''sorry dat ik de laatste tijd geen zin in sex hebt'' waaruit ik antwoorde dat ik er ook niet op zit te wachten.. vroeg wel wat de reden van zijn kant was.. Zegt ie; wil onze beeb niet pijn doen Sure dacht ik dan... Beeb merkt er niks van behalve een warme omhelzing.. maargoed, als er geen andere reden achter zit, prima..
Tis ook niet voor niets bakerspraatjes.... Je BMM mond moet wel een beetje verkweekt zijn om het te helpen maar zolang het nog pot dicht is, heeft het weinig zin!
Onze tweede is geboren kort nadat we seks gehad hebben. Vijf dagen voor de uitgerekende datum. Daar waren we superblij mee, want de eerste kwam 15 dagen te laat.
T is mij ook niet gelukt om hem zover te krijgen. Maar als ik heel eerlijk ben heb ik zelf ook echt geen zin.......