haha.. lijk me logisch want je buik zit giga in de weg en je bereid je voor op de bevalling. Maar... ben net bij de vk geweest en raadde me aan om veel te gaan knuffelen met je vriend. Dat geeft een goed gevoel voor je kleine (of dat waar is is nog maar de vraag) Dus niet perse sexen maar ook gewoon normaal knuffelen en zoenen ofzo...
Oh deze had ik ook nog nooit eerder gehoord. Maar knuffelen lijkt me in deze toestand inderdaad wat makkelijker hahah
Nou de seks gaat hier prima hoor. Gewoon een beetje creatief zijn in de standjes haha. Bv op mn zij en hij dan achterlangs zal maar zeggen. En als we dan klaar zijn vraag ik me af hoe ik dat allemaal weer voor elkaar heb gekregen met mn b.i. hahaha. Maar helaas hoogtepunten en sperma werkt hier maar niet.....pffffffffffff........... Morgen 38 weken......WHAAAAAAAAAAAAAAAAA wil haar toch echt vast houden nu hoor! Groetjes
Zouden vlammetjes helpen? Of zou dat veelste pittig zijn? Ik lees ook steeds veel over chinees eten, maar wat moet je eten dan? Ik ben namelijk zelf altijd heel saai bij de chinees, eet altijs maar gewoon nasi.
bij de eerste lukte niks.... en bij de tweede heeft man lief over het kuiltje dat in je voet zit(binnekant) gevreven de dag ernaa diende zich de bevalling aan heeft wel 27 uur geduurd voor ik ook bevallen was....maar toch