Zelf bevalling opwekken?

Discussion in 'De bevalling' started by Dicky, Nov 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Heeft dit geholpen de bevalling te beginnen?

1. Sex

2. Veel en lange einden lopen

3. Veel eten

4. Bepaalde kruiden/ thee

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

Jan 13, 2010
    450
    0
    0
    haha.. lijk me logisch want je buik zit giga in de weg en je bereid je voor op de bevalling. Maar... ben net bij de vk geweest en raadde me aan om veel te gaan knuffelen met je vriend. Dat geeft een goed gevoel voor je kleine (of dat waar is is nog maar de vraag) :D

Dus niet perse sexen maar ook gewoon normaal knuffelen en zoenen ofzo... :D

2. Jeal

Jeal Actief lid

Mar 2, 2009
    305
    0
    0
    Oh deze had ik ook nog nooit eerder gehoord. Maar knuffelen lijkt me in deze toestand inderdaad wat makkelijker hahah :)

3. loesk

loesk Actief lid

Mar 1, 2010
    286
    1
    0
    Nou de seks gaat hier prima hoor. Gewoon een beetje creatief zijn in de standjes haha. Bv op mn zij en hij dan achterlangs zal maar zeggen.
    En als we dan klaar zijn vraag ik me af hoe ik dat allemaal weer voor elkaar heb gekregen met mn b.i. hahaha.
    Maar helaas hoogtepunten en sperma werkt hier maar niet.....pffffffffffff...........
    Morgen 38 weken......WHAAAAAAAAAAAAAAAAA wil haar toch echt vast houden nu hoor!

Groetjes

4. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    1,932
    0
    0
    Almere
    Zouden vlammetjes helpen? Of zou dat veelste pittig zijn?
    Ik lees ook steeds veel over chinees eten, maar wat moet je eten dan? Ik ben namelijk zelf altijd heel saai bij de chinees, eet altijs maar gewoon nasi.

5. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

Apr 1, 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    bij de eerste lukte niks....
    en bij de tweede heeft man lief over het kuiltje dat in je voet zit(binnekant) gevreven de dag ernaa diende zich de bevalling aan
    heeft wel 27 uur geduurd voor ik ook bevallen was....maar toch

Share This Page