(winter)truien peuter

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Jalea, 24 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    wat doe jij je peuter aan deze winter?
    ik vind het lastig om in te schatten of hij nu echt truien nodig heeft :(
    hij is van zichzelf behoorlijk warm, maar alleen een hemdje en dun tshirt met lange mouwen word zo langzamerhand wel wat te fris in huis (hoewel de verwarming altijd op 20-21 staat). hij heeft een paar katoenen blousen met lange mouw en daaronder doe ik dan een tshirt met lange mouw, een paar dunne katoenen sweatshirts met lange mouw, en een paar gebreide katoenen truien. zou hij hiermee de winter doorkomen, of zou het toch de fris zijn...? heeft jullie peuter midden in de winter in huis een (dunne)fleecetrui/wollen trui aan, of ook alleen maar evt. buiten onder de winterjas en in huis wat katoenen lagen over elkaar?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Met dit weer doe ik Justin n romper met korte mouwen aan en n wat dikkere longsleeve. En anders een romper met lange mouwen en n t shirtje er over. Maar als t straks buiten erg fris word heb ik n paar 'sweaters', denk dat ik daar dan gewoon rompertjes met korte mouwen onder doe. Weet t nog niet eigenlijk..

3. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    ik heb hier vnl longsleeves met daaronder een gewone romper.. In huis is het toch altijd 20-21 graden, en ze is de hele tijd in beweging. En als ik echt het gevoel heb dat het te koud is dan hebben we ook nog vestjes ;)

4. SeRa24

SeRa24 Actief lid

10 okt 2008
    248
    0
    0
    mijn zoontje is bijna 2, ik doe hem meestal een romper met lange mauw aan en daar een t-shirt met lange mauw over of een romper met korte mauw en daar een dikkere trui over
    mijn zoontje is vrij stevig en heeft het heel snel te warm
    hij heeft wel een dikke warme winterjas, deze draagt hij op het moment als we naar buiten gaan
    de zomerjas is al opgeruimd
    ik hoop dat je wat aan deze info hebt

5. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik heb laatst bij V&D een steje koltruien gehaald en pullovers kan ze toch nog wat tshirtjes erover aan die ze weinig aan heeft gehad en volgend jaar niet meer aan kan

6. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ah, ik begrijp dat mijn idee zo gek nog niet was :)
    zo te lezen komen we zo de winter wel door dus, thnx!

7. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    mijn zoontje van 4 heeft nog gewoon een tshirt aan
    en buiten zijn zomerjas nog aan
    hij is net als zijn vader en heeft het niet snel koud

Deel Deze Pagina