(zelf) bikinilijn harsen

Discussie in 'De lounge' gestart door brownielover, 26 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.034
    113
    Nederland
    Heeft iemand wel eens haar bikinilijn laten harsen of dit zelf gedaan?

Ik heb een pakje gekocht om het zelf eens te proberen (1e keer harsen ooit) maar ik durf niet zo goed, haha.:p

Doe het heel veel pijn?o_O En doe je er na tijd nog iets op om de boel te laten kalmeren? En ik ben vooral benieuwd.. is het de pijn waard?.:D

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.142
    113
    Ik heb het wel eens met wax strips gedaan, dat ging prima. Het is wel gevoelige huid, maar de pijn viel me erg mee. Ik pak nu een scheermesje, omdat het sneller gaat, maar voor de vakantie vind ik dit handiger.

brownielover vindt dit leuk.
  3. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Ik scheer..
    wat me tegen staat is dat je het eerst moet laten groeien, en ik ben anti haar...
    Ik ben aan het kijken voor laseren..
    Maar ben wel benieuwd naar de reacties..

4. LesGra

LesGra Bekend lid

2 jun 2017
    529
    350
    63
    Vrouw
    Ik heb zo'n waxpannetje besteld met waxparels. Echt de hel hoor. Voor de zomer gebruik ik het wel weer, maar niet als het niet hoeft.
    Tot nu is het wel goed gegaan, maar ik kan me voorstellen dat het fout kan gaan met instellen van temperatuur en de wax te heet op je lichaam.
    Tip: ik liet het mijn partner doen, want ik durfde het uiteindelijk niet bij mezelf eraf te trekken. Mqar ja, het zat er al op natuurlijk..

5. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.697
    4.306
    113
    noord holland
    Ik zou het zelf denk ik eerst uitproberen op een stukje van mijn been.....:|:roflmao:. En vanuit daar de keuze maken of ik m'n bikinilijn ermee ga doen :p.

6. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    Ik heb t ooit 1 x geprobeerd, of naja de hars zat op m'n been maar durfde t er niet af te trekken
    :|
    Ik heb een ipl laser van Philips, ben dat ding zo dankbaar. Van mega veel ingegroeide haren en dagelijks scheren naar 1 x per week scheren en hier en daar een haar gegaan. Al z'n geld dubbel en dwars waard

7. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.034
    113
    Nederland
    Haha ja daar ben ik ook bang voor, dat ik dan niet meer durf. Misschien is een been zoals al eerder werd geopperd beter om als eerst te testen. Ik heb ook gekeken naar zo'n laser als wat jij zegt, maar voor mijn gevoel ben je daar best veel tijd aan kwijt?

8. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Inderdaad eerst maar uittesten op je been. Je huid goed strak trekken bij het eraf halen. Evt koelen daarna.

9. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik zit inmiddels op behandeling 9 en merk helaas weinig verschil. Haartjes zijn wat zachter maar voor mijn idee zijn het er meer geworden.

10. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    Ik doe in een half uur m'n onderbenen, oksels en bikini lijn. En dat moet om de week. Ik vind het wel meevallen hoor.

Deel Deze Pagina