eind juni uitgerekend. Wikkeldeken nodig???

Discussion in 'De babyuitzet' started by sannie1981, Feb 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

Nov 25, 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Eind juni ben ik uitgerekend van ons eerste kindje. Nu zit ik te kijken voor een wikkeldeken en stuit ik op de lodger wrapper. Maar nu vraag ik mij eigen af, is dit niet te warm????? En er zijn nog andere merken wikkeldekens waar jullie goede ervaringen mee hebben??

Ik hoor graag van jullie.

Liefs Sannie

2. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Ik heb ze bij beide kids gebruikt, eentje van Juni en een van September.
    Heb de Fleece en de katoenversie van Lodger, en de katoen is ideaal voor de zomer.

3. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik zou gewoon een wikkeldeken gebruiken, maar dan natuurlijk niet eentje van fleece.
    Katoen is prima met warm weer, lijkt mij.

4. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Wij hebben ook een wikkel deken gebruikt hoor...
    hartje zomer afgelopen Juli, en ook dit jaar ga ik hem weer gebruiken, ben dan ook weer in Juli uitgerekend ;)

5. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

Nov 25, 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welk merk / soort wikkeldeken hebben jullie gebruikt?

liefs Sannie

6. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    #6 Miffy77, Feb 2, 2011
    Last edited: Feb 2, 2011
    Voor onze dochter (juli-kindje) had ik de wafel-wikkeldoek van Koeka, een heerlijk ding en heel veel gebruik (uit het bedje, in de maxicosi (er zit een gat in voor de gordel), naar het CB... Deze vond ik warm genoeg voor een zomerkindje. De doek is en blijft heel mooi. Ik heb 'm gekocht op www.trappelzak.nl ("wikkelcape wafel antwerpen")

Voor ons komende juli-kindje ga ik deze zeker weer gebruiken (en nog een nieuwe erbij kopen ;))

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    ik krijg ook (weer) een juni kindje, en wij gebruiken wel een wikkeldeken.
    ik heb een dunnere voor overdag en een dikke voor sávonds of bij kouder weer.
    ik moet wel zeggen dat ik m eigenlijk alleen gebruik als we echt weggaan.

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben ze ook beide keren veel gebruikt (Milan is van juli, Isabelle van september). Ik zou ze echt niet kunnen missen. Wij hadden verschillende soorten, ook wel een aantal van fleece (die vond ik bijvoorbeeld fijn als ze uit de douche kwamen. Bij Isabelle gebruiken we ze nu trouwens nog steeds wel eens (ze is nu 5 maanden).

9. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
    Ik heb in de zomer een dikke wikkeldoek gebruikt van Snooze baby. Ik ben er erg enthousiast over want ook na tig keer wassen zó lekker zacht! Ik had evengoed met een hittegolf een dikke doek nodig hoor.

10. Hester

Hester Niet meer actief

We hebben al een juni-kindje en krijgen weer een juni-kindje. Vandaag toevallig de Lodger Wrapper gekocht bij Prenatal met de kortingstickers ;)

11. ymke

ymke Lid

Feb 25, 2010
    58
    0
    0
    Bij de oudste hebben we een dunne wikkeldeken gebruikt. Die is ook van juni. Dan is een lodger wel erg warm. bij de andere 2 hebben we er wel een van lodger. Je gebruikt hem toch wel erg veel. Ook als de even in de box slapen bijvoorbeeld, kun je dit er lekker overheen leggen, in de kinderwagen bak.
    Ik vind het wel een makkelijk ding

12. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

Jan 20, 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik twijfel ook tussen een lodger wrapper fleece of katoen óf toch een ander merk...
    Wat heeft lodger wat andere merken niet hebben?

13. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ik heb bij Tycho nooit een wikkeldeken gebruikt (begin juni) En als Tycho in de box lag te slapen, legde ik daar een dekentje van zijn bedje eroverheen (ik heb 2 dekentjes) Ik had overigens wel een wikkeldeken gekocht maar dus nooit gebruikt.

Ik heb voor in de MC en nu in de autostoel een klein fleecedekentje die ik heb gekocht voor 1,99 bij de zeeman. Heerlijke warme beentjes en lichaam heeft Tycho daarmee.

xxx

14. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    3,250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik wist tot zonet niet eens wat een wikkeldeken was haha! Toen Simone heel klein was lag ze niet los in de box maar in de reiswieg onder een dekentje en in bed ook.
    En in de maxicosi zat een verkleiner en een winterzak voor haar beentjes, en ze kreeg gewoon een jas aan.

Weer wat geleerd :)

Share This Page