Vaccuümzakken

Discussion in 'De lounge' started by tupp, Nov 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,780
    18,927
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Even iets delen: ik heb pas de vaccuümzakken 'ontdekt' en ik vind ze GE-WEL-DIG!
    Vanwege de komst van onze tweede spruit hebben we ons huis flink gereorganiseerd. Er is veel weggegaan maar toch hielden we achter de knieschotten op zolder maar weinig ruimte over. (We raken tenslotte een complete opslagkamer kwijt.)
    Maar nu heb ik dus onze slaapzakken, het winterdekbed, beddengoed van het ledikant, tuinkussens, kluskleding en verkleedkleding allemaal in van die vaccuümzakken gestopt en dat scheelt echt veel! Ik ben helemaal enthousiast, dus vandaar dat ik wil het even wil delen. Misschien ook een aanrader voor mensen die niet meer weten wat ze vragen moeten voor Sinterklaas / Kerst.

Ik heb ze trouwens eerst van Xenos gehaald en die zijn goed. Later zag ik ze bij action en heb ik vier zakken meegenomen, maar daarvan waren er twee lek. Die zijn dus echt minder.

2. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

Nov 2, 2008
    1,853
    127
    63
    In een huis
    Even een vraagje doe je dat met de stofzuiger ? Wil het ook wel proberen !

3. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Ideaal he, heb ze ook. Scheeld echt veel qua ruimte :)

4. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,830
    3,625
    113
    Oh ja, ik ben ook fan, het lijkt wel hekserij, zo klein als je je spullen krijgt in die dingen! Scheelt zeeën ruimte.

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja zijn ideaal voor dingen die je niet vaak gebruikt! Wist niet dat ze bij de xenos te koop waren, ga daar binnenkort maar eens langs..kan namelijk nog veel meer opruimen

6. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,780
    18,927
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    @Shawarma: Dat doe je inderdaad met de stofzuiger. Maar ik geloof dat er voor op reis ook zakken zijn waar je de lucht uithaalt door ze op te rolln ofzo. Nadeel daarvan is dat je misschien zoveel in je koffer propt dat hij te zwaar wordt!

@XmoonlightX: Ik geloof dat niet elke Xenos ze heeft.

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Bij de blokker ook volgens mij. Ik vind die reiszakken niet handig, merk niet veel verschil

8. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

May 5, 2010
    2,645
    0
    36
    Twente
    Ik heb ze ook pas ontdekt. Ik heb wel 4 goede zakken bij de Action vandaan gehaald.

9. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Ik heb ze ook bij de blokker gezien maar vond ze te duur.:)
    Ik ga eens bij ´onze´xenos kijken of ze ze daar ook hebben en wat ze kosten.

10. rooswine

rooswine Actief lid

Oct 25, 2012
    149
    4
    16
    Ik zou ook graag onze loungestoelkussens in zon zak doen maar volgens mn vriend zijn ze dan volgend jaar erg verkreukt iemand ervaring?

Ik bedoel dus van die vierkante kussens

11. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,780
    18,927
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Dat durf ik nog niet te zeggen. Ik denk wel dat kleding er erg gekreukt uit komt. Maar van kussen en slaapzakken enzo denk ik dat het wel meevalt. Die vulling zuigt zich zo vol lucht dat het vanzelf wel weer strak getrokken wordt, denk ik.

12. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Goede tip!
    Ga van de week gelijk even ervoor op pad :)

Share This Page