Ervaring met Quinny

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sanne152, 12 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne152

Sanne152 Actief lid

18 jan 2012
    146
    2
    0
    Iemand ervaring met de Quinny Speedi Raven 3W 2011?

Heb m gespot op een uitverkoopsite voor 400eu inclusief voetenzak..

Is het wat ;)?

2. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    ik heb ook een quinny speedy en gebruik hem nu al voor het tweede kindje. ik vind het een prima kinderwagen.

3. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Wij hadden een Quinny Speedi en waren er echt mega-blij mee! Ik vond het een heerlijke wagen, liep lekker soepel en zag er mooi uit. Enige dat ik weet dat sommige mensen een minpunt vinden is dat de rugleuning van de wandelwageninzet niet helemaal rechtop kan, maar Sil is nogal van het chillen, dus die zat heerlijk een klein beetje achterover de wereld te bekijken. Nooit een probleem mee gehad :D

4. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    wij hebben een manier gevonden waardoor die wel helemaal rechtop kan.

5. Sanne152

Sanne152 Actief lid

18 jan 2012
    146
    2
    0
    Hey meiden,

bedankt voor jullie leuke reacties!
    Dan komt deze wagen bij deze op keuze nr 1 :)

6. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hoe zet je deze dan helemaal rechtop?

7. huggy

huggy Actief lid

10 apr 2012
    345
    0
    0
    Gastouder
    Dordrecht
    Ik heb de Quinny Buzz 3, wat mij betreft de ideale kinderwagen! Makkelijk in te klappen, wandelt heerlijk, super wendbaar, niet zwaar en heel stabiel, en zo handig dat het een alles-in-een wagen is! Die van mij is voor 2 kindjes gebruikt maar nog zo goed als nieuw terwijl ik er kilometers mee heb gewandeld! Vindt je een driewieller niet fijn, en wil je 4 wielen, dan kan je daar apart een opzetstuk voor kopen...

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, dat vind ik namelijk het grootste nadeel eraan.

Als ik weer zou kiezen, zou ik denk voor een andere gaan.

9. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier ook de speedy (2007). Bevalt prima ook..

10. Jazz

Jazz Niet meer actief

Wij gaan de quinny speedi (fudge) ook overnemen van onze vrienden. Ik heb ook veel klachten gehoord over de rugleuning maar er schijnt idd een trucje te zijn. Ik las dat er aan de achterkant/zijkant twee bandjes waren, eentje linksom en eentje rechtsom die je dan om en om aan moet trekken waardoor hij rechterop kan... Ofzo:( Hahaha het schijnt in ieder geval te kunnen dus dat is fijn. Verder vind ik het fijn dat hij super licht en wendbaar is :)

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ja vertel!
    Vind ik, of nouja vooral dochter, een enorm nadeel!

Voor de rest vind ik het een super wagen!

12. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ik heb die 'touwtjes' aan de achterkant zo strak mogelijk aangetrokken waardoor de leuning wel iets rechter komt te staan, maar hij met nog rechterop kunnen maar dat lukt me niet:( hij gaat niet strakker. Kom op met die gouden tip;)

13. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Beetje gegoogled (zoekterm: quinny speedi rechtop zitten) en kwam uit op een ander forum waar als oplossing genoemd wordt om er spanbanden achter te zetten. Ik kan me wel voorstellen dat dat werkt, ja. Enige nadeel daarvan is dat je die er dus steeds af moet halen als je de wagen wilt inklappen...

Deel Deze Pagina