Hey hallo, Mijn moeder heeft vandaag te horen gekregen dat ze morgen al naar het ziekenhuis mag voor de operatie. Een best heftige operatie. Nu wilde ik een ouderwetse fruitmand geven, maar dit vind ik nu niet meer zo handig. Leuker voor erna. Maar......wil wel wat geven, voordat ze daarheen gaat. Jullie leuke ideeen? Zat zelf te denken aan een paar leuke tijdschriften.
Niet echt een leuk kado maar wel praktisch in het ziekenhuis aangezien je daar geen haren gewassen krijgt: droogshampoo
o, die droogshampoo vind ik nog niet eens zo slecht idee, haha. Maar neem aan dat je daar wel gewoon mag wassen/douchen? alhoewel ze dan wel een wond heeft e.d.
Maak zelf een mandje! Fruit, tijdschriften, brei of haakwerkje, borduursel, shampoo, zeep, handoekje etc! Leuk inpakken in doorzichtig papier. Kan je heel persoonlijk maken zo;n mandje!
badjas, pyama, leuk toilettasje, blaadjes, echofoto van de kleine (ons mam wil altijd een foto van de kids hihi) en wat je kan regelen is misschien een laptopje voor in het ziekenhuis ofzo? (lenen)
Ja, zo'n pakketje is ook een goed idee. Kan er dan gewoon instoppen met wat ik wil. Incl. pakjes sap. De vorige keer had ze zo'n dorst en trek, ze had net het avondeten mis gelopen. Zusters boden niet eens even een kopje thee aan. Foto van echo is ook leuk, maar weet niet of ze daar nu wel zo'n zin in heeft. Denkt nu wel even ergens anders aan.