De enige wat ik zo kan bedenken is letters gemaakt van borstplaat, kaasletters of als hartig alternatief. Letters van worstenbrood of als saucijzen. Bladerdeeg met vlees.
ik ben geen banketbakker maar denk even met je mee. Bij bol.com heb je siliconenmallen voor (chocolade) letters. Daar kun je vast ook een hele leuke lettercake ( of andere koek) in bakken en die dan versieren. Bij action ( dacht ik) vorig jaar ook letters van spek. Letters gemaakt van mirengue of macaron. Zelf snoep letters maken ( zou dat best in zo’n mal durven te doen) hier een recept voor aardbeiensnoepjes https://www.kookfans.nl/recepten/zo-maak-zelf-snoep-heerlijk-is-en-calorie-arm-leuk-om-maken-kleinkinderen/
Stiekem zou ik willen dat ik een merengue of macaron mocht maken, maar met een anafalactische reactie moet mijn man en kinderen ze al buitenshuis eten en eerst wassen etc voor ze bij mij komen. Dus leek me niet zo verstandig. (Terwijl ze wel enorm lekker zijn vind ik, ooit geprobeerd en dus deze reactie gehad ) Die lettercake is idd ook wel een idee. Spek etc hebben we de afgelopen jaren ook al gehad, maar die blijven vaak liggen en belanden uiteindelijk in de vuilnisbak. @Rylie ook jij bedankt. Heb in ieder geval weer wat inspiratie waar ik een tijdje mee vooruit kan.
Heb vorig jaar bij de jamin een plastic letter gekocht, gevuld met smarties (zelf opgegeten en gepofte rijst in gedaan voor mijn 2-jarige, haha). Wellicht bestaan die ook met wat anders erin?