Zelf co sleeper maken

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door fantastic, 13 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fantastic

fantastic Actief lid

11 apr 2013
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Zijn er hier ook mensen die zelf een co sleeper hebben gemaakt die ook weer dicht kan?
    Hoe hebben jullie dit gemaakt?

Het lijkt mij wel handig als ik zelf nog niet op bed lig (en voor overdag) dat het bedje gewoon dicht kan.

IKEA Hackers: SNIGLAR - Crib co sleeper

Ik had al 1 voorbeeld gevonden, alleen hebben wij niet de ruimte naast het bed om hem zo omhoog te klappen.

Heeft nog iemand de tip hiervoor, met evt foto.
    Alvast bedankt,

2. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Ik heb zelf op MP een zelfgemaakte cosleeper gevonden voor 25 euro. Wellicht ook een optie?

3. fantastic

fantastic Actief lid

11 apr 2013
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hou marktplaats ook in de gaten, de simpelste oplossing is natuurlijk 1 maken die aan het bed moet blijven staan.

Maar misschien heeft hier iemand een idee, om toch het bedje ook als gewoon ledikantje te gebruiken.

Heeft iemand hier een co sleeper uit de winkel die dit kan?
    En hoe werkt het systeem? op foto's bij winkels is het vaak niet te zien hoe dit nu werkt.

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb zelf een cosleeper gemaakt van ikea bedje maar nog geen rekje die er weer in kan. Nu slaapt mn zoon bijna nooit boven als wij er niet zijn maar nu bv ligt hij wel een keer op bed. Ik lees dus mee!

5. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Hier ook geen co sleeper die dicht kon. Ik had de hensvik aan mn bed zitten. Zodra ze ging rollen heb ik het losse hekje gewoon tussen bedje en mijn bed gezet. Dus gewoon op de grond. Hekje kwam zo een stuk bo en het matrasje uit en kon ze er niet uitrollen. Maar ze lag hier alleen snachts. Hekje om te voorkomen dat ze bij mij in bed terecht kwam.
    Overdag lag ze gewoon op haar kamertje in haar eigen ledikant. Dan was ze daar ook meteen gewend...

Deel Deze Pagina