Wij willen in de kerstvakantie beginnen met de babykamer verven en daarna beetje beginnen met spulletjes kopen/inrichten. Nu vroeg ik me af wat voor accessoires je eigenlijk hebt voor een babykamer om bijv op plankjes te zetten enzo? En waar je die kan vinden? We krijgen een zoontje!
Wij willen een grote knuffelpop in de hoek zetten (Waarschijnlijk op een relaxstoel die er nog komt te staan) Op de plankjes weet ik nog niet.. Haar naam in houten letters waarschijnlijk en misschien de 3D-foto in een kader en nog een klein knuffeltje
Ja ik vind het vooral zo lastig wat je op de plankjes zet, echofoto is wel leuk odee iig! QUOTE=Loesje78;17959265]Die is ZOOOOO leuk !! Waar heb je de gezien als ik vragen mag ?[/QUOTE] Dat vond ik dus ook Heb m in de woonoutlet in Utrecht gezien. Als je googled op "kleertjes uit decoratie bord", je kan m in verschillende kleuren bestellen/samenstellen!
Ik heb zelf het een en ander gemaakt. Een lijst van ikea gevuld met kaarten met dieren erop, als ik die zat ben, vervang ik die door kaarten van nijntje. En twee andere lijstjes gevuld met restjes behang (sterren) en in ieder een vilten dier van blauw. Googelen op silhouet en het dier wat je wilt, printen, vergroten en uitknippen. Erg leuk geworden en zoon kijkt er graag naar!
Wij hebben in de vensterbank witte potjes met (echte) plantjes staan. En een badeend van Bambam. Op de plank boven de commode staan mandjes van cottonbaby met haarspulletjes en andere verzorgingsspulletjes. En haar zilveren spaarpotje Aan haar kastdeur hangt op een kledinghanger van pareltjes een wit jurkje En er hangt nog een 'slinger' met hartjes aan haar bedje.
Superleuk!! Dat bord hebben wij gezien als muursticker maar zo'n bord vind ik eigenlijk ook superleuk
Wij hebben boven de commode een plankje met daarop twee leuke blauwe gevlochten mandjes (xenos) staan, daarin verzorgingsproducten voor in bad. Daarnaast staat zijn geboortespaarpot en een blauw kandelaartje met een hartje (action) en een blauw nijntje knuffel. In zijn kamer staat ook een groot bord in de vorm van een giraffe met zijn naam erop (zelf gemaakt), hangt er zo'n blauw hangnet (ikea) met allerlei knuffeltjes erin. Op de commode zelf leuk billendoekjesdoosje in het blauw (hema), blauw mandje met sudocreme etc en leuk blauw aankleedkussen.
Ik krijg nu steeds meer ideetjes en kan me al iets beter voorstellen hoe je zo'n kamertje leuk kan maken! Meer ideeën zijn altijd welkom!
Vergeten te melden dat je ook heel veel kan doen met de gordijnen en de lamp. Ook een leuk vloerkleedje doet wonderen
Ik heb teveel ideeen... Muurstickers ,knuffels (ook grote om op de grond te zetten) gekleurde mandjes, planken tegen de muur of vierkantjes. Op de planken muziekdoosje , knuffels , spaarpotje , voorleesboekjes , plantje. Wij lijmen ook stukken laminaat op mdf hout en hangen deze dan aan de muur. Hierop plakken we dan letterstickers die een gedichtje vormen. Je hebt in bouwmarkten ook foamplaatjes die je op de muur of kastdeur kan plakken. Verder ben ik vooral fan van kleur op de muur! Gewoon durven en schilderen! Is vaak kei mooi!
Ik heb toen voor de kamer van mijn zoontje alles besteld bij presents@home.nl. Ik ging voor kabouters, bos, paddenstoelen. Deze keer heb ik niet zo'n zin om me vast te pinnen op een bepaald thema. Ik heb ervoor gekozen om de basis van het kamertje wit te houden en verder in te richten met kleurtjes in de vorm van een vloerkleedje, de gordijnen, kunstkaarten van Ikea ingelijst aan de muur, zelf een mobile maken met inspiratie van pinterest, gezellig knuffeltje in het ledikant, verlichting e.d..
leenbakker heeft hele leuke lakentjes en plaids grijs met sterren bijv! Heb zelf ook een leuk vloer kleedje bij de xenos gehaald en 1 bij de blokker