vraagje voor de dames die borstvoeding geven.. hebben jullie ook zo honger?.. lijkt wel of ik niet verzadigbaar ben,, ik eet 3 x normale maaltijd dus ontbijt lunch en diner daarnaast om de 2 u tussendoortje drink thee en water.. fruit en komkommer tussendoor en nog honger,.. het lijkt wel hoe meer yinthe eet hoe meer honger ik heb .. de kilos vliegen er zo wel snel vanaf maar is het wel goed dat ik zo honger heb?.. herkennen jullie dit? iemand tips
Ja herkenbaar! Mijn zoontje at mij ook echt op! Toen hij een half jaar was, was ik 13 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap. Daarna trok het wel weer wat bij. Gewoon aan toegeven en voldoende maar gezond eten.
O ja zo herkenbaar! Is vanzelf weer overgegaan. Maar jeetje ik at gewoon 10 boterhammen met de lunch de eerste maanden
Hier ook herkenning. Ik had in de nacht zelfs een bakje kwark naast mijn bed staan. En nu nog na een jaar moet ik nog genoeg eten om niet af te vallen. Volle kwark met noten en honing, mmmmm
Hier ook, ik kon eten als bootwerker, en nog viel ik af. Dat vind ik echt heel vervelend aan bv. Ik moest om die reden ook afbouwen met 9 maanden, nu is ze 21 maanden en drinkt nog 1 keer per dag en nog zit ik niet op mijn oude gewicht, ik krijg het er niet aangegeten! Ik vraag me regelmatig af of dat nog aan die ene voeding ligt.. Ik zou er dus zeker aan toegeven! Bv vraagt heel veel van je lichaam.
Heel herkenbaar. De eerste maanden kon ik wel blijven eten en was ik misselijk van de honger tijdens de nachtvoeding. Hier viel ik helaas niet echt af. Ik had standaard een pak liga oid naast mijn bed liggen.
Ja hoor, ik ben beide zwangerschappen 25 kilo aangekomen en beide keren zat ik na 6 maanden 5 kilo onder mijn startgewicht, ondanks erg veel eten. Ze zeggen dat je zo'n 25 procent meer nodig hebt qua calorieen, maar ik denk dat dat meer een gemiddelde is, want er zijn ook vrouwen die niet afvallen van de borstvoeding. Ik kon er niet tegenop eten tenminste.
Ik heb vooral veel lekkere trek kilo's vliegen nog niet echt, maar ik hoop dat dat nog komt. Bij de oudste duurde het ook even voor het afvallen begon. Ik heb ook veel dorst, dus ik drink veel water.
Ja, herkenbaar. Ik snap ook nooit dat mensen borstvoeding goedkoop of zelfs gratis noemen. Ik at per week echt wel voor een heel stuk meer dan dat tientje dat een pak kunstvoeding kost.
Jep herkenbaar . Ben nu 3 kg lichter dan voor de zwangerschap. Ik let wel op wat ik eet: dingen als noten, extra groente, extra fruit en extra koolhydraten. Dat scheelt voor mij al een hoop.
Ik had in die tijd ook voortdurend honger. Echt niet normaal. En ik at echt gezond. Lette heel goed op wat er naar binnen ging. Lette ook op dat het niet te veel werd. Dus 6 boterhammen en een salade was gewoon max als lunch, ook als ik daarna nog wel trek had. Maar afvallen? Nee dus. Op een gegeven moment begon ik zelfs weer aan te komen. Ik heb me dus ook vreselijk lopen ergeren aan het verhaal dat met bv afvallen vanzelf zou gaan. Dikke neus. Echt niet dus.
Hier ook continu honger. Kan wel blijven eten en moet echt opletten dat ik niet teveel slechte dingen in huis haal anders gaat het allemaal op. Ook merk ik dat ik honger nog wel eens met dorst verwar. Dan denk ik honger te hebben en ga gelijk weer wat eten terwijl ik eigenlijk dorst heb. Daarom probeer ik altijd eerst een glas water te drinken als ik honger heb.