Hi allemaal, Wie heeft er tips? Mijn baby is 6 maanden en we zijn al 2 maanden met de fles aan het oefenen. We hebben al verschillende flessen en spenen geprobeerd. Ook voeden door papa, als ze slaperig is, afleiden met de tv. Dit laatste gaat redelijk goed en zuigt ze een aantal keer aan de fles. Daar blijft het alleen al een tijdje bij. Een fles leeg drinken zit er nog echt niet in. Een paar slokjes en dan kauwen op de speen of spelen met de fles. Het lijkt wel alsof ze niet snapt dat ze er aan moet zuigen en denkt plastic is toch om op te bijten? Ze krijgt nu dus alleen melk via de borst, maar het zou wel handig zijn als ze ook de fles kan drinken. Ook een tuitbeker is voor haar speelgoed. Een normaal bekertje gaat nog het beste, we oefenen dat met water. Heel graag tips! Sammie
Mijn dochter had er ook moeite mee, maar was wel iets jonger. Hier dronk ze na een tijdje goed uit de fles. Volhouden met de fles, het is al goed dat ze af en toe er aan zuigt. Wij hadden de tommee tippee fles. En inderdaad nu gaan oefenen met drinkbekers. Misschien dat je de open drinkbeker van difrax kan proberen. Vind ik zelf erg fijn. En wij hebben een rietjesbeker geintroduceerd met 9 maanden, die snapte ze na 10 min. Misschien dat je die ook alwel kan proberen. En weet ook, als ze niet zoveel drinkt bij haar papa of oppas, dat ze het drinken wel bij jou inhaalt als je haar de kans geeft. Succes