Ik moet er ook zelf aan denken. Ik schrijf altijd meteen in mijn agenda op wanneer ik de volgende afspraak moet maken anders vergeet ik het helemaal.
ik weet niet beter dan dat ik zelf moet bellen ......niet dat ik bel want ik ga bijna nooit ....9 = bang voor de tandarts )
@truus ik ook hoor .... ben afgelopen vrijdag op controle geweest en ben halverwege er van tussen gaan ....de tandarts pakte de luchtspuit ik dacht de boor ....ciao ! heb nu een angsttandarts gevonden ....
ik moet ook zelf een afspraak maken. krijg altijd een kaartje mee in welke maand ik weer moet, en dan stop ik die in mijn agenda ongeveer 2 maanden van tevoren, dan weet ik dat ik rond die tijd moet bellen om weer een afspraak te maken. manlief krijgt ook een kaartje thuisgestuurd, maar vergeet dan gewoon nog zijn afspraak
of ik kan gelijk een afspraak maken als ik op controle ben geweest, en als ik zeg, dat ik nog wel ff bel en het vervolgen niet doe dan krijg ik na een maand of 5 een kaartje in de bus. (toevallig net gekregen van de week )