Zelf de 1e zijn op fb...van tevoren al zeggen, of is dat raar?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door guz3, 22 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Wel iets om over na te denken ja.
    Hoewel ik me afvraag of de trotse papa niet eerst de info op fb zet voordat hij de familie inlicht ;)
    (Nee hoor zo'n vaart zal het niet lopen)
    Ik neem t onderwerp vanavond eens mee.

2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.929
    3.945
    113
    Wij bellen/appen de 'belangrijkste' mensen zsm na de bevalling, dus die weten het dan toch al als eerste. Ik vind persoonlijk verder niet zo belangrijk wat er op fb staat..... Dus als anderen me daar willen feliciteren prima, zal er zelf ook heus heel snel een fotootje ofzo opzetten. Maar fb zie ik niet als de belangrijkste wijze van nieuws communiceren"........

3. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38

4. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit heb ik ook

5. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Ik heb het bewust wel heel duidelijk gezegd. Na de geboorte hebben we de eerste mensen gebeld en dat erbij gezegd, maar ook de appjes naar vrienden en kennissen erbij gezegd gelieve nog niets op fb plaatsen.
    Ik vind t persoonlijk erg storend wanneer er al felicitaties op fb staan terwijl de ouders zelf er nog niks op hebben gezet.

Wat betreft foto's plaatsen, ook daar mag je best duidelijk in zijn als je dat niet wil.

6. Sepper

Sepper Lid

6 feb 2013
    24
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik snap eigenlijk niet dat, wanneer er nog niets op een facebookpagina te lezen is over de geboorte, een verre kennis je gaat feliciteren. Wat denkt zo iemand dan? Mooi ik ben de eerste?

Ik heb duidelijk tijdens de zwangerschap tegen iedereen gezegd dat ik hoofden af ga bijten als iemand het erop zet voordat wij het doen.

7. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.320
    17.220
    113
    ik heb het gevraagd/gezegt of ze het niet wilde doen voor ml of ik iets had geplaats. Helaas voor hun lag ons internet eruit dus hebben ze een hele dag moeten wachten maar ze luisterden wel :)

8. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Dit. Ik zou het erger vinden als mensen zijn die belangrijk zijn voor mij het via mij van fb moeten vernemen.

Deel Deze Pagina