Zal dit goed bij elkaar staan? Een hoogglans wit zwevend dressoir zoals eerste foto , met een matte kleur salontafel en matte kleur wit eethoek?
Thx huiboobee, ik vind alles in het hoogglans wit erg steriel overkomen, maar ik vind zo een dressoir in het hoogglans erg mooi.
Ligt eraan hoe dicht het bij elkaar staat denk ik. Vind persoonlijk hoogglans en mat bij elkaar wel kunnen maar dan moet het niet een meter van elkaar af staan maar meer ruimte ertussen.
Het dressoir komt aan de muur, salontafel aan de andere kant van de muur bij de bank en tussen het dressoir en de eethoek zal het een meter of 2 zijn.
Ik wil graag combineren met een taupe grijze muur achter de witte hoogglans dressoir, donkergrijze bank met witte matte salontafel, een witte matte eettafel met donkergrijze eetstoelen
Ik persoonlijk vind wit hoogglans en wit mat niet zo mooi bij elkaar. Vind dan eerder bij de hoogglans dressoir een salontafel met witte poten en houten blad erop veel mooier bij hoogglans staan. Maar dit is mijn mening
ik zou dan ook kiezen voor ook hoogglans salon tafel en de eethoek juist weer een heel andere stijl, maar smaken verschillen en dat is maar goed ook anders zou iedereen hetzelfde hebben
Vind wit mat en wit glans niet bij elkaar staan. Hier alle meubels hoogglans wit: Tv meubel kast boven tv dressoir salontafel . Eettafel is hout en zwart leren lounge stoelen. En een zwart leren hoekbank met een lekker warm kleed ervoor hoogpolig. Ook de box is lichtbruin dus absoluut geen kil huis
Bedankt voor de meningen, ik weet het zelf serieus ook niet meer haha. Ik vind zo een dressoir erg mooi maar ja het andere moet ook wel bij elkaar pAssen. Zelf vind ik de combinatie wit en hout niet bij een hoogglans dressoir passen. Ik zou eventueel de salontafel ook in het hoogglans kunnen nemen, maar bij de eethoek weer niet. Ik vind het erg moeilijk om er een passend geheel van te maken..
Dit is de eethoek, hebben er nu een heel vrolijk kitsch kitchen tafelzeil eroverheen! Zal nog wat foto's zoeken van dressoir enzo
Ik zelf vind alles hoogglans dan mooier. Maar het gaat er om wat je zelf vindt he. Ik vind mijn huis (ook alles hoogglans) niet kil. Met wat accesoires maak je het toch huiselijk en gezellig.
@fleursylvano ik vind het mooi staan bij je, maar ik hou niet zo van bruine houten tafels. Leuke spiegel boven je dressoir trouwens. Ik vind dat als je alles hoogglans hebt, dat je het juist kan opvrolijken met accessoires, maar zoals ook in een ander topic, en wat ik vaker hoor van hoogglans tafels is dat het snel krast. En met 2 kinderen en veel speelgoed kan dat heel hard gaan. Nu lees ik dat dat per materiaal verschillend is maar ja dan moet je wel net het goede materiaal hebben. En ik ben zelf ook iemand die gauw iets neer kwakt op tafel. Dus vandaar dat ik wel graag witte meubels wil maar twijfel of alles hoogglans kan zijn.