Wij gaan volgend jaar trouwen. We hebben alles al behalve de ringen. Maar.. mijn aanstaande doet vies werk is automonteur dus zijn ring draagd hij heel weinig... Ik hou er wel van en ik zou hem dagelijks dragen Zijn jullie voor een trouwring of een vriendschapsring gegaan???
Wij hebben trouwringen, mijn man is ook automonteur en heeft zijn ring nooit om. Ik zelf draag hem altijd, m.u.v. de dagen dat ik werk ( mag tijdens het werk geen sieraden dragen ). Ondanks het feit dat de ring van mijn man nooit wordt gedragen, zou ik/ zouden we als we weer moesten kiezen wel voor trouwringen gaan. Ik ben denk ik nogal traditioneel hier in en vindt het een mooi symbool om te dragen.
Mijn man is schilder en heeft zijn ring ook nooit om. Heel soms als we een bruiloft o.i.d. hebben vind ik het wel leuk als hij zijn ring ook om doet. Ik heb mijn trouwring altijd om (vind hem ook nog steeds heel mooi) maar vind het ook een mooi symbool voor je huwelijk. Wij kregen de ringen wel van mijn ouders, dus heb er niet eens over nagedacht om een vriendschapsring of zelf geen trouwring voor hem te kopen.
VL en ik zijn nog niet getrouwd maar hebben het hier al wel over gehad. Beiden vinden we het zonde van ons geld aangezien we allebei niet echt houden van ringen. Voor ons trouwen gaan we t.z.t. dan ook vriendschapsringen kopen. Niet om het kostenplaatje maar omdat we er beiden niet van houden en het geld dan liever in iets anders steken. (We zouden het wel kunnen betalen)
Niet getrouwd, maar mijn vriend zou het ook niet willen. Ken sowieso niet echt mannen die hun trouwring ooit gedragen hebben. Is toch meer iets voor de dag zelf.
Ik zou wel een trouwring doen. Uiteindelijk krijg je toch een wit lijntje om je vinger op de plek van je ring. Zie je ook of hij getrouwd is of niet, ook als hij hem eens niet om heeft
Wij hebben trouwringen en mijn man draagt hem gelukkig altijd. Ik ook. Maar snap dat hij werk heeft waarbij hij hem nooit draagt. Wat vind hij er zwlf van? Vind je het het dan waard om ze te kopen? Hoeveel emotionele waarde hecht je eraan?
Wij hebben titanium trouwringen. Voornamelijk omdat we beiden niet graag gouden sieraden dragen, maar een bijkomstigheid was dat het ook flink in prijs scheelt. En ze kunnen wel tegen een stootje.
Wij zijn ook pas getrouwd, 15 augustus. Wij hebben gekozen voor zilveren ringen omdat mijn man de ringen nooit om mag en we in witgoud geen mooie ringen konden vinden. Wij zijn gegaan voor zilveren ringen en toevallig waren dit dus ook vriendschapsringen. Dit zijn onze ringen: Zilveren Vriendschapsring Shanghai dames | Lucardi.nl Zilveren Vriendschapsring Shanghai heren | Lucardi.nl Wij hebben ons trouwen ook helemaal budgettair gehouden maar niemand heeft kunnen merken dat we voor de hele bruiloft incl. trouwjurk/pak alles er op en er aan maar 3000 euro hebben betaald. Alleen onze trouwauto is er niet bij gerekend maar dat is onze eigen oldtimer vrachtwagen die toch nog gerestaureerd moest worden.
Wij hebben trouwringen. Mijn man draagt hem echt altijd. Hij werkt bij Volvo, maar daar draagt ie er handschoenen overheen.
Wij hebben trouwringen Ik draag die van mij altijd een mijn man Die van hem alleen met speciale gelegenheden Draagt verder nooit ivm werk
Wij hebben ook titanium ringen, we vonden goud niet mooi. Mijn man heeft hem vanwege zijn werk ook nooit om, maar als we een avondje uit gaan of op vakantie zijn dan doet hij hem gewoon om (hoef ik niet om te vragen hoor )
Onze vriendschapsringen zijn onze trouwringen. Dit omdat ik al twee goude ringen droeg die ik niet af wilde doen( beide bijzondere betekenis) en maar een titanium ring( nu onze trouwring). Mijn man houdt niet van goud dus ook dat telde mee. Voor de trouwdag op laten poetsen en laten graveren. Ik heb hem altijd om, mijn man tijdens werk niet maar vaak in de avond wel en eigenlijk altijd in de weekenden of als hij vrij is. Veel plezier met de voorbereidingen, ts
Mijn vader werkte in de bouw en buiten het werk droeg hij hem ook gewoon altijd. Veelal in de weekenden. Mijn man werkt op kantoor- dus hij draagt hem altijd. Maar wij zijn dus eigenlijk voor het traditonele gegaan en hebben gouden (tricolor, maar dat maakt in prijs niet uit) ringen gekocht indertijd. Ik kan me voorstellen dat je ook voor Titanium kiest. Ik heb daar bewust niet voor gekozen omdat je die niet groter of kleiner kan maken (ik pas mijn ring al een tijdje niet en zit te twijfelen wanneer en óf ik hem groter ga maken, of dat ik wacht tot ik weer verder afgevallen ben- maar heb ik elk geval die optie!). Maar titanium is wel erg mooi ook en heel sterk.
Wij zijn al 5 jaar getrouwd, en hebben trouwringen genomen, in het witgoud. Mijn man kan die met zijn werk ook niet aan zijn handen doen, meer qua veiligheid dan dat hij zo echt vuil zou worden, maar hij heeft die altijd rond zijn nek. We hebben toen een zilveren ketting gekocht, en daar hangt de ring aan. Soms vind ik het jammer, want zo zien ze (=dames op zoek naar sexy man ) niet dat hij getrouwd is. Maar hij heeft hem toch altijd bij hem. En dat is toch wel belangrijk voor mij. Ik heb de mijne altijd aan. Doe die enkel af om eens op te blinken
Wij hebben ook trouwringen. Ik hou ervan. Een mooi symbool. Mijn man heeft 'm zelfs niet een keer meer afgedaan sinds we getrouwd zijn. We zijn nu ruim 2 jaar getrouwd.
hier hebben we ook geen goude ringen omdat die duur zijn en omdat het ook niet onze smaak is. Je hebt best veel keuze in andere soorten materialen. Je kunt ipv goud ook titanium, staal, zilver of zirkonium ringen nemen, dit soort materialen zijn vaak ook wat kras vaster. Kies gewoon wat je mooi vind en wat binnen je budget past! hier nog twee pagina's met wat alternatieven: Trouwringen | Vriendschapsringen | Verlovingsring |Trouwringen online Exclusieve, Unieke en Bijzondere Touwringen, Vriendschapsringen, Exclusieve Liefdesringen
Wij hebben ook voor trouwringen gekozen en mijn man draagt hem gelukkig ook altijd. (Kan niet af i.v.m. bobbel midden van vinger bij 123gold heb je betaalbare ringen met goed advies in de winkel en super kwaliteit. Vrienden van ons hadden ze eerst als verlovingsring. Daarna bleek gravure niet goed te passen bij bruiloft terwijl dit wel was afgesproken. Helemaal opgelost, kosteloos en ze kregen de ringen terug als nieuw!
Wij hebben witgouden, gewoon hele simpele zonder fratsen. Mn man moest wel wennen want hij draagt nooit sieraden, en ik het begin zeurde hij een beetje van wanneer mag hij af haha Maar nu na amper een maand hoor ik hem er al niet eens meer over. Ik zou het niet erg vinden maar wel jammer als hij m af zou doen, maar hij vindt het zelf ook een mooi symbool