Zelf dingen in de vuilnisbak gooien

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Angel Eyes, 18 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Hier ook zo'n opruim en schoonmaakfreak! Ik heb hem nu ook maar uitgelegd dat oude folders in de oud papierbak moeten en niet in de prullenbak. Gister pakte hij de bezem en ging druk aan het werk. Even vegen... Helpen om de afwasmachine uit te ruimen is ook helemaal geweldig!

Hij gooit gelukkig niet vaak dingen weg die niet weggegooid moeten worden. Wel mikt hij regelmatig van alles door het kattenluikje. 's Avonds moeten wij altijd een paar bekers, puzzelstukjes en duplo koeien binnen halen.... :D

2. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    zit er net aan te denken, we hebben onze vent een trolly gegeven met stofzuiger, bezem, dweil etc.
    laatst zat hij met de dweil in de waterbak van de katten, ach het was een aardige zooi maar ik vond het geweldig!
    kan ik echt niet boos op worden, ben dan helemaal trots!

ook het poetsen van zijn mond met een doekje is helemaal in,
    hij loopt naar de keuken trekt vervolgens een stel doeken uit de kast om vervolgens met een zijn gezicht te wassen.
    hij moet daarna dan wel de andere doeken terugleggen in de kast en dat doet hij dan ook weer!

van de week stond hij onderaan de trap en wreef met zijn handjes door zijn haren en zei: bad, hij bedoeld er dan mee dat hij zijn haren wil wassen!

tja het wordt steeds gekker en leuker!
    wat ik wel minder vind is dat hij met de schepjes van de kattenbakken laatst rondliep en vervolgens de kattenbakken ging doen :oops: .
    dat vond ik dan weer wat minder, maar het was wel weer heel lief!

onze boefjes!

jong geleerd oud gedaan zeggen we dan maar!

joyce

Deel Deze Pagina