Ik ben op zoek naar een fijne buggy voor erbij. Welke hebben jullie en vinden jullie super fijn? Of welke zou je niet meer kopen?
Chicci liteway 2 Lichtgewicht, 5 standen, kap groot en flexibel. Ook afritbaar zidat er ook in warme tijd frisse wind door heen kan. Je zou naar winkel moeten gaan en ook uitproberen. Wilde destijds graag koelstra maar di geprobeerd maar liep mij niet fijn
Ik zou even proberen in de winkel waar ze er veel hebben. Ik heb de quine zapp extra 2.0 maar baal soms toch wel dat die zo laag is. vind het wel een heel groot voordeel dat het zitje ook jou kant op kan. Had hem vooral gekocht voor onze vliegvakantie. Deze buggy heeft namelijk ook adapters voor de Maxi-Cosi.
De Bugaboo bee. Ik vind het niet de meest mooie, maar qua gemak is hij super! Is meer een kruising tussen een buggy en een kinderwagen. Rijdt heel flexibel, vouwt makkelijk in, stoeltje in allerlei standen (kan ook een wiegje op en de maxi cosi). We hadden eerst een Koelstra, maar zijn toen overgestapt naar de bee en dat is een wereld van verschil!
Wij hebben de koelstra en die vind ik prima. Loopt uiteraard niet zo lekker als onze bugaboo maar voor kleine afstanden is het prima. Wij hebben ook de Nuna geprobeerd maar daar vonden wij de meest rechtop stand nog steeds half liggend waardoor dl naar voren ging hangen.
Ik ben lang (1.90 meter) en ben heel tevreden over de Safety 1st Compa'city. Heb heel wat buggies geprobeerd met bijna altijd lagere hendels of tegen de wielen schoppen, maar deze met stip de fijnste. Kan helemaal plat, zit vering op de wielen, en is betaalbaar (was ooit winnaar van de consumentenbond, wel tijd geleden).