Wij hebben bij de Kidsfactory een hele gave letterbak gezien, waarin je allerlei leuke dingetjes kunt zetten. Mijn vriend heeft er zelf een gemaakt door een spiegel te kopen, waarvan hij alleen de lijst gebruikt. Verder heeft hij van dat dunne karton achtige spul (maar dan dikker: kan dat triplex plaat zijn?) vakjes gemaakt en dat met een hele matte verf beschilderd. In mijn fotoalbum kun je een foto zien. Hij heeft de plank boven de commode overigens ook zelf gemaakt.
leuke letterbak marla. het is vaak zo makkelijk iets leuks te knutselen! ja, leuk he sinnamon, is van mijn schoonmoeder geweest die wagen. hij rijd voor geen meter, vandaar dat hij als wieg fungeerde in de woonkamer!
Gaaf die letterbak en die plank! Knap hoor! Lijkt me leuk om dekbedovertrekjes e.d. zelf te maken, maar ik ben niet zo handig met de naaimachine Ik doe op dit moment alleen nog aan (geboorte) schilderijtjes.. (zie album)
Dat heb ik ook gemaakt, althans, iets met tzelfde idee. Heb op MP een schilderij gekocht met zo'n baroklijst, schilderij in de kliko gemikt en een kastje gemaakt voor in die lijst.
Zo'n zak voor om je kruik kun je ook nog maken. En idd zelfgemaakte badcapes die dan groter zijn als standaard, ideaal is dat, als ze wat groter zijn en je moet naar t buro kun je de kleine er nog lekker helemaal inwikkelen.
Ik kan niet wachten op de foto's ! Een inspiratiehoekje zou erg leuk zijn ! Ik ben ouderwets een truitje aan het breien...
Ik ben lekker ouderwets aan het borduren geslagen, een 'geboortetegeltje'. Heb ik bij mijn andere 2 ook gedaan. Bij de eerste is vooral mijn moeder echt crea-bea geweest. Ze heeft echt vanalles gemaakt, wiegje bekleed, gordijntjes, overtrekjes, hoeslakentjes, noem maar op. Oh ja, ik wil nog een schilderij maken waar ik een rijmpje op wil zetten waar de naam van de kleine in verwerkt is. Eerst dacht ik aan een muurschildering, maar nadeel is dan dat ik niemand dan het kamertje kan laten zien voordat hij geboren is. Dus dan maar een schilderij, dat kan ik dan meteen na de geboorte ophangen.
mijn moeder is ook weer aan de slag geweest.. Kreeg gisteren een pakketje in de post met drie 'papjassen'. Dat zijn slabbers met mouwtjes van badstof. Ik vind ze erg fijn, mijn moeder had er een, maar zag ze nergens te koop. Ze heeft er toen een paar genaaid van oude handdoeken. Heel mooi gedaan, afgewerkt met een biesje en voorop een bandje met eendjes gezet. Ze zien er echt uit alsof ze uit de winkel komen! En het is (volgens mijn moeder) heel makkelijk om te doen. Als iemand wil weten hoe, of een fotot wil zien, let me know!
Ik heb voor de nieuwe kamer van mijn dochter wat dingetjes zelf gemaakt. Staat in mijn album. Voor de nieuwe baby ga ik zelf lakentjes(roze ruitjes, stipjes en bloemetjes) en een boxkleed maken. Mijn vriendin heeft kruikenzakken gemaakt. Als ik stof over heb maak ik ook nog een muziekmobiel.