Ik twijfel een beetje of het schema van mn dochter (8mnd) wel goed is zoals het nu gaat. Het ziet er nu ongeveer zo uit: 7:00 bv 9:00 fruit Slapen 12:00 bv en een boterham met boter Slapen 17:00 avondeten (aardappel met groente) evt bv 19:00 bv (is niet veel als ze bij avondeten ook al heeft gehad maar is wel tevreden) Dan gaat ze naar bed voor de nacht. Ze sliep voorheen door maar komt sinds kort weer voor een voeding. Zou ze te weinig krijgen? Toch de bv van 16:00 weer herintroduceren of bij avondeten bv en een fles kv (met pap?) voor het slapen? Ervaringen of tips welkom!
Mijn beste vriendin gaf de laatste fles met pap...maar geen kunstvoeding, maar met gekolfde borstvoeding. Of gewoon proberen om die van 16u weer te introduceren, kijken of je verschio merkt?
Meestal is er een reden voor een nachtvoeding. Een sprong een tand etc. Dit kan met een paar dagen weer over zijn.. Ik zou daarom.niet geforceerd meer gaan geven maar met je kindje meegaan in haar vraag. "Volduwen" met pap lijkt mij niet de oplossing.
Heb je het gevoel dat je productie het red met deze voedingsmomenten? Pap zou ik niet doen, je wil toewerken naar een gemiddeld eetschema. Ik zou gewoon aanleggen s'middags. Een extra voedingsmoment inlassen. Dus of vóór het slaapje of er na.
Bedankt voor de reacties! Mijn productie is wel stabiel dus die redt het wel. Maar ik denk dat ik idd die van 16:00 weer even terug introduceer. Kijken wat dat uithaalt. Tandjes kunnen idd ook wel onrust veroorzaken. Volgens mij zijn er weer 2 in aantocht. Maar denken jullie dat op zich die 3 voedingen qua vocht genoeg zijn op een dag? Ze plast goed dus je zou denken van wel. Maar het lijkt soms zo weinig, 3 keer drinken.