Uitslagen bloed- en spermaonderzoek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marisha, 23 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik mocht deze week bellen voor de uitslagen van ons bloedonderzoek (in principe mocht ik pas vrijdag bellen maar ik dacht ik probeer het nu al eens).

Eerst mocht ik om 10 uur terugbellen want dan had de gyn tijd. En toen ik om 10 uur belde vertelde de verpleger me doodleuk dat de gyn liever had dat ik hem vanavond om 7 uur op zijn praktijk bel...

Ik maak me zo'n zorgen, vrees dat dit inhoudt dat ie slecht nieuws heeft :(

Sorry, moest het even kwijt...

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Lieve Marisha....kan helaas je zorgen niet wegnemen, maar wil je wel heel veel suc6 toewensen en zal voor je duimen! ;)

Liefs Marjo

3. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Ik duim ook voor je meid!

4. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Misschien komt het dan wat beter uit of heeft ie de uitslagen daar liggen. Positief blijven denken :)

5. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ja, dat blijf ik me ook maar voorhouden... hij zat nu wel in de OK en vanavond zit ie in zijn praktijk. Maar toch blijven de doemscenario's door mijn hoofd spoken...

Mijn glas is dan ook altijd half leeg... :(

Thanks voor jullie medeleven... dat maakt het toch wel een beetje zachter ;)

6. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Ook ik denk aan je.

Liefs Hope

7. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    positief blijven meid ik duim voor je dat alles ok is
    kuzz

8. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    weet natuurlijk niet of het overal hetzelfde is, maar doorgaans krijg je de uitslagen alleen van je ha of de gyn...

de assistente mag (tenzij het om iets simpels gaat) nooit iets doorgeven wat dat betreft, en uitslagen van bloed en sperma als je iets te vragne hebt kan zij ze niet beantwoorden voor je dus, dat zal ongetwijfeld de reden zijn dat zij het je niet kan vertellen en de gyn het je moet vertellen meid...

succes met wachten en hoop op een goede uitslag voor je..

liefs smoekie

9. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    En.. hoe was de uitslag?

Hopelijk viel het erg mee

10. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Nou ja, dit geloof je dus nooit...

Heb ik me een hele dag zorgen zitten maken. Om 7 uur ik en mijn mannetje op de bank om samen te bellen.

Zegt de gyn doodleuk dat hij nog geen uitslagen had binnengekregen. :( Hij zei dat het normaal was want dat de uislag van de vorm enz van de zaadcellen meestal toch wel twee weken in beslag neemt (dus zullen er toch al zaadcellen te zien zijn geweest zeker :D)

Hij zou er morgen achter gaan en ik mag hem vrijdag voormiddag terugbellen. Als het goed is heeft ie dan alle uitslagen... zo blijven we nog wat langer in spanning zitten ;)

Nou ja, tenminste ben ik nu niet meer in paniek. Geen nieuws goed nieuws zeggen ze toch!

Bedankt allemaal voor het medeleven!

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Geen nieuws goed nieuws inderdaad!
    Nou..spannend weer. Weer afwachten...wen er maar aan, dat is "normaal" in de MMM.
    Heel veel geluk!
    Ik duim voor een super ploegje!

12. belga

belga Lid

16 mei 2007
    41
    0
    0
    verpleegkundige/planner
    Landgraaf
    laat je wel weten wat de uitslag is, ben reuze benieuwd.
    Wij zijn net zelf begonnen met de medische onderzoeken en moeten volgende week alles inleveren.

13. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Nou ja, dit gaat dus geen meter vooruit... belde ik hem deze morgen en heeft ie nog altijd geen resultaten gekregen en ook online kan ie niets vinden :( Hij zou wel het labo vandaag contacteren om te zien of de uitslag al beschikbaar is.

Geef me je nummer zei hij, dan bel ik je wel wanneer ik de uitslagen heb want anders kan je misschien nog 10 keer bellen...

Nou ja, zo kan het misschien nog weken duren voor ik hier iets van hoor... als ik volgende woensdag nog niets hoor bel ik zelf wel nog eens terug.

Wordt vervolgd...

14. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Ja van wachten weet ik alles af pfff dat kan echt slopend zijn

Veel succes, en ik duim voor een goede uitslag.

Greets Beeb

15. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Eindelijk is het zover!

De uitslagen zijn binnen. De gyn belde me om de uitslagen mee te delen maar dat ging zo snel dat ik eigenlijk maar de helft meer weet van wat hij gezegd heeft :(

Wat ik me herinner is:
    - mijn bloedonderzoek: heel goed
    - mijn mannetje zijn bloedonderzoek: heel goed
    - mijn mannetje zijn sperma onderzoek: lichte daling in concentratie en beweeglijkheid maar niet dramatisch (geen reden om niet zwanger te kunnen worden) maar hij heeft wel veel antistoffen.
    - ik heb geen anti-sperma anti-lichamen (ben ik op getest omdat mijn moeder dit had)

Gyn zei dat hij niets meer voor mij kon doen en ik door moet naar de fertiliteits kliniek waar ik waarschijnlijk onmiddelijk de inseminatie (veronderstel IUI) in mag...

Eigenlijk vind ik dit dus super nieuws... geen onoverkomelijke problemen en meteen de IUI in! :D

Morgen meteen bellen naar het Middelheim voor een afspraak... dat het nu maar vooruitgaat hoor :)

16. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey Marisha,

wat een goed nieuws.
    Alvast heel veel succes ermee.
    Ik hoop dat je snel terecht kunt, want hoe sneller hoe beter toch? :)

Liefs Hope

Deel Deze Pagina