Zelf drinken meenemen naar bioscoop

Discussie in 'De lounge' gestart door marieke12345, 21 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.397
    5.494
    113
    Vrouw
    Ik zat als tiener een keer met een happy maal in de bios. We waren laat, te veel gehaast, dus hop, dan maar mee :roflmao:
    De zaal was overigens bijna leeg en dat wisten we, anders hadden we dat niet gedaan
     
    Proudmama2012 vindt dit leuk.
  2. Marsepein

    Marsepein Fanatiek lid

    31 mei 2019
    1.411
    1.253
    113
    Vrouw
    Ik vind het nogal bijzonder dat dit je bezig houdt en dat je er wat van moet vinden. Laat haar lekker doen wat ze wil zou ik zeggen. Al zou ze dr eigen popcorn meenemen, boeien!
     
  3. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.176
    6.710
    113
    Beetje dubbel. Naar de kroeg of naar een restaurant neem je ook niet je eigen drinken mee.

    Je betaalt inderdaad wel voor de film...maar ook wel een beetje voor het hele pakket van beleving. Daar hoort denk ik ook wel een beker waterige cola en bak popcorn bij.

    Als mensen het willen doen prima. Ik heb daar geen oordeel over als ik het zie. Ik zou het zelf niet doen. Ik reken dat gewoon bij het uitje in.
     
  4. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.203
    3.638
    113
    Wij gaan heel regelmatig naar de bios en vaak neem ik idd eigen drinken mee.
    Kaartjes zijn 3x11,50 en 1x 5 euro (kinderkaartje)
    Dan halen we altijd nachos (6 euro) en popcorn (6 euro)
    Overal hier is betaald parkeren dus 6 euro parkeren. Ben ik al bijna 60 euro verder.
    Als ik dan ook nog 4x 4,50 drinken moet betalen is het echt niet meer te doen voor max.?1,5 uur film.
    In een binnenspeeltuin doe ik het nooit maar daar zijn de prijzen veel schrappelijker
     
  5. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.846
    16.878
    113
    Vrouw
    Als ik met een vriendin of met m'n man naar de bios ga, dan kopen we daar altijd wat. Maar als je met een heel gezin gaat dan snap ik dat het best veel gaat kosten.
    Al zou ik niet zo snel drinken en eten van thuis meenemen.
     
  6. Annabel274

    Annabel274 Fanatiek lid

    19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Ik neem altijd eigen eten en drinken mee, van de speeltuin tot aan de dierentuin. Altijd een rugzak met voldoende eten en drinken. Als ik alles daar zou moeten kopen, kan ik het uitje überhaupt niet meer betalen.
    De bioscoop kan ook mooi de pot op. Ze vragen er ruim 3 euro voor 1 biertje, 5 euro voor smerige frisdrank, en de popcorn maken ze bij ons niet eens meer zelf, maar alsnog 4 of 5x zo duura als een zakje uit de supermarkt.

    Als ik een controle zou krijgen zou ik het ook op die manier uitleggen. Prima als ze het niet oké vinden, maar dan kom ik er gewoon niet meer. Jammer voor de kids.
     
  7. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.457
    3.313
    113

    De laatste keer dat ik ging was een flesje drinken zeker 3.50 euro een kaartje over de 10 euro. En de halve zaal is leeg.

    In het verleden is er een actie geweest geloof bij een supermarkt 2e kaartje gratis dan zit het ineens vol. Wat ik natuurlijk snap. Wat ik niet snap als ze het nou wat goedkoper maken dan zit het wel vol. Maarja dan waarschijnlijk meer personeel nodig enz.

    Ik vind het schandalig wat ze durven te vragen.
     
  8. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.042
    113
    Vrouw
    Maar voor de bios kom je voor de film. Op een terras ga je juist zitten om wat te drinken dus de insteek is al anders en betaal je geen entree om te mogen zitten. En hoef je zelden zelf in een dikke rij te staan om vervolgens 3,50 of meer af te tikken. Als je eten besteld doen de meeste zaken niet moeilijk over glaasje gratis kraanwater ernaast. In de bios hoef je dat niet te verwachten hihi

    Al zou ik ook geen picknick meenemen naar de bios, maar 3,50 voor flesje water is gaat mij wel te ver. Koop wel met liefde wat te snacken daar :)
     
    Boordevol vindt dit leuk.
  9. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.082
    5.270
    113
    Ik haal meestal wel popcorn en dan depen we een flesje ijsthee ofzo. En daarnaast heb ik altijd een dopper met water mee. Maar haal ook wel eens alleen popcorn. Het is gewoon te duur allemaal.
     
  10. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik ben op mn 16e de bios uitgezet om een zakje m&ms in mn tas.. Die bioscoopmensen liepen als duiven achter me aan om me te betrappen op het moment dat ik t zakje opende...

    Ik doe het nog steeds, daar niet van...

    Bios is gewoon naar met eten. Ooit 1 grote bak popcorn gekocht (weg kinderbijslag) loop ik die trap op in de zaal, gaat ineens t licht uit van die tredes, ik struikelde , weg popcorn. En mooi geen nieuwe krijgen he...
     
    DQueen en Spoetnik vinden dit leuk.
  11. Manderijntje

    Manderijntje Fanatiek lid

    23 jan 2014
    1.144
    1.293
    113
    Voor mn zoon neem ik vaak wel wat te drinken mee omdat hij kieskeurig is. Soms ook snoep omdat er niet altijd gelatinevrij snoep te koop is. Popcorn en nachos kopen we wel gewoon daar.
     
  12. Denise K

    Denise K Fanatiek lid

    11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Enkel water neem ik mee, maar dat is meer omdat het altijd in m'n tas zit (ook voor de kinderen). We drinken nagenoeg niks anders en ik betaal niet voor water in een plastic flesje. Nog nooit problemen mee gehad.
     
  13. Katelynn

    Katelynn Bekend lid

    11 apr 2019
    575
    376
    63
    Vrouw
    Achterhoek
    Zelf doen wij het niet.

    Maar wat een ander doet moet diegene lekker zelf weten.

    Wat ik er van vind? Helemaal niks eigenlijk , en ik snap het ergens ook wel :)
     
  14. Feem

    Feem Fanatiek lid

    13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Wij nemen ook altijd zelf water mee. Maar als we frisdrank of popcorn willen kopen we dat wel daar. Maar het is idd belachelijk duur!!
     
  15. Saz667

    Saz667 Fanatiek lid

    24 nov 2008
    4.827
    164
    63
    Als wij naar een service bioscoop gaan dan nemen we niks mee, maar kopen we daar gewoon. Bij de bios hier in de buurt nemen we vaak zelf eten en drinken mee. Laatst een keer met de oudste twee geweest. Ieder een flesje drinken, kids elk een zakje schepsnoep en ik een zakje noten. Was meer dan €50 wat ik kon aftikken, waarvan ongeveer €25 de kaartjes was, rest voor eten en drinken. Nou, dat neem ik de volgende keer wel mee van huis, dat scheelt me zo €20!
     
  16. Taiga

    Taiga Fanatiek lid

    28 apr 2019
    1.325
    2.031
    113
    Als ik met een vriendin ga haal ik daar meestal gewoon maar met een gezin neem ik echt zelf drinken enzo mee. De prijzen zijn hier echt bizar hoog!
    Bij een lange film moet je nu extra voor je ticket betalen en vind de bios eigenlijk veel te duur worden zo.
     
  17. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.849
    15.170
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik neem meestal zelf eten en drinken mee, een flesje water en een zakje schepsnoep of m&m’s, doorgaans gaan we naar de film bij ons in het theater en daar betaal je gewoon normaal prijzen en niet die idiote pathe prijzen
     
  18. chantal1985

    chantal1985 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.577
    832
    113
    #98 chantal1985, 22 aug 2019
    Laatst bewerkt: 22 aug 2019
    Dat is de reden dat ze daar regelmatig naar toe kan! ;)
    Het is ook gewoon duur. Bij onze servicebioscoop is het wat lastiger, want daar lopen ze tijdens de film heen en weer om mensen te voorzien van eten & drinken. Dus dan zou ik mij wel wat 'betrapt' voelen als ik dan bekers/flesjes drinken van thuis op het tafeltje zou hebben staan. Daar koop ik dus wel altijd een 'kidsbox' voor m'n dochter. En drinken en chipje voor mezelf, bijv. (prijs valt ook wel mee, vorige week had ik een kidsbox voor m'n dochter (daarin zit dan een pakje drinken, en ze kunnen kiezen uit zakje Nibits, zakje snoepjes, of zakje popcorn, en een speeltje), een grote Fanta voor mezelf en een stuk carrot cake. En dat was bij elkaar 10 euro.) In een grote bioscoop als Pathe of Kinepolis heb ik daar minder moeite mee. Daar is in de zaal niemand die daarop let. Ik koop wel altijd wat te eten, maar drinken neem ik dan soms wel mee.
     
  19. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Mijn vriendin heeft altijd een heel assortiment snoep in haar tas, ze koopt de cola en deelt het snoep met de hele rij XD Ze is volgens mij meer kwijt in de supermarkt dan als ze wat zou kopen in de bios :)
     
  20. Nic1976

    Nic1976 Fanatiek lid

    27 okt 2009
    4.533
    729
    113
    Laatst film met 2 volwassenen en 2 kids eten en drinken en parkeren in garage 82 euri ... ik stond er van te kijken hoe duur dat dat was!
     

Deel Deze Pagina