Zelf drinken meenemen naar bioscoop

Discussie in 'De lounge' gestart door marieke12345, 21 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aardbei1707

    aardbei1707 Fanatiek lid

    20 aug 2012
    3.921
    558
    113
    Ik neem ook altijd pakjes mee voor de kinderen ;) voor mezelf dan weer niet. Vindt de bioscoop echt belachelijk duur vooral als je met het hele gezin gaat en dat voor 1,5 uur
     
  2. CoffeeJunkie

    CoffeeJunkie Fanatiek lid

    25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Ik vertik het om steeds plastic wegwerp flesjes water te moeten kopen en neem dus altijd mijn eigen doppers mee.

    Geldt trouwens voor meer plekken. Zo vertik ik het ook om in pretparken slecht eten te kopen. Sinds Disney ben ik helemaal genezen na een plate slappe patat en smerige hamburgers voor 50,-!
    Ik neem meestal wraps mee die ik met gezonde dingen vul met fruit en rauwkost.
    Ik zie niet in waarom iemand hier een probleem mee kan hebben? We zijn niemand tot last en ruimen alles netjes op.
     
    jojo85, Taiga en nelta vinden dit leuk.
  3. luca75

    luca75 Fanatiek lid

    14 aug 2013
    4.834
    3.476
    113
    Serieus? Omdat het nou eenmaal het beleid is van het bedrijf waar jij komt? En dat sommige van die bedrijven dan ook echt handhaven op hun beleid. Dat is dan hun keuze, en vervolgens aan jou de keuze of je je erin kunt vinden of niet.
     
  4. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.345
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik zou er dus om die reden dus niet heen gaan.
    Daarnaast snap ik het ook gewoon echt niet, waarom je daar bronwater in een petfles zou moeten kopen als je zelf een herbruikbare fles gebruikt. Desnoods laten ze me die fles daar vullen (al vind ik dat eigenlijk ook onzin, maar iig nog beter dan een petfles)
     
    jojo85 en DQueen vinden dit leuk.
  5. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Ik neem nooit eten en drinken mee maar na de laatste keer disney heb ik me ook voorgenomen de volgende keer daarheen een koelbox krentebollen, bolletjes en beleg mee te nemen. Het is 1. belachelijk duur en dat vind ik nog niet heel erg maar 2. in het hele park is alleen slecht vet vies slap eten te krijgen. Ik was er gewoon naar van na 3 dagen.
     
    soovi vindt dit leuk.
  6. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    Ik vind het eten in de meeste pretparken ook niet te vreten.. Alleen al om die reden neem je zelf eten mee.
     
  7. soovi

    soovi Fanatiek lid

    1 nov 2007
    2.456
    573
    113
    Ik vind dat dus ook. Vaak zijn de dingen die je kan krijgen behalve belachelijk duur ook ongezond en niet lekker.

    Wij gaan eigenlijk nooit naar de bioscoop met de kinderen. En als wij samen gaan dan is dat meestal in een bioscoop waar je wijn oid gewoon in een glas krijgt en dan voegt het wel iets toe aan mijn beleving. Vaak wel water en iets van crackers bij me.
     
  8. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Vorig jaar in de herfstvakantie ben ik zwanger en mega ziek naar Disney geweest. Het was 1 groot drama, ik heb werkelijk alles ondergebraakt....maar ik moet zeggen dat ik echt goed gegeten heb in Disney hoor XD Lekkere salades, lekkere vega wraps, lekkere ijsjes, goed ontbijt...nergens wat laten staan helaas, mijn overgewicht huilde daar XD
     
  9. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Gister nog geweest maar komt eigenlijk niet in me op om zelf drinken mee te nemen.

    Maar kan me wel indenken als je paar keer per maand heen gaat dat je die neiging hebt. Zou er niet raar van op kijken als ik mensen zelf flesjes zie pakken.
     
  10. flipflop

    flipflop Fanatiek lid

    4 dec 2010
    3.182
    940
    113
    Zuid-Holland
    O ja hoor, ik neem meestal zelf drinken mee naar de bios. En soms ook wel een zak chips oid, andere keer kopen we daar wel popcorn. Vind de prijzen zo belachelijk duur in de bios!
     
  11. Sunkiss

    Sunkiss Actief lid

    26 apr 2015
    217
    79
    28
    Ik neem altijd wat van thuis mee als ik naar de bioscoop ga. Vind de prijzen echt absurd hoog. Er gaat in elk geval een flesje water mee mijn tas in en soms ook wel een zak chips of m&ms. Of ik neem geen lekkers mee en koop daar wel nog de popcorn. Bij ons controleren ze niet, tenminste dat heb ik echt nog nooit gezien. In geen enkele bioscoop hier (zijn er drie in de omgeving).
     
  12. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.559
    2.543
    113
    Nederland
    Ik koop altijd eten en drinken in de bios. Inderdaad rete duur maar mijn vriend vind het niet kunnen als ik wat mee neem, haha. Hier zijn de kaartjes gelukkig niet zo duur, 6,50.
     
  13. Kanarie

    Kanarie Fanatiek lid

    14 mrt 2014
    1.514
    1.559
    113
    Zuid-Holland
    In de bioscoop in de buurt mag je gewoon zelf eten en drinken meenemen, zei de baliemevrouw.

    Moet iedereen toch lekker zelf weten, wilde je haar aangeven bij de bioscoop-politie?
     
    fanona vindt dit leuk.
  14. fanona

    fanona Bekend lid

    9 dec 2014
    892
    336
    63
    Gisteren ook wat drinken mee genomen (thank u, to:D). Moest wel even slikken toen ik bij de kassa stond om tickets te kopen en een groot bord zag met de mededeling dat tassen gecontroleerd kunnen worden. Gelukkig niet gebeurd. Heb wel voor alle 4 kinderen pop-corn gekocht. En eenmaal boven bij de zalen, even naar een drankjesautomaat gelopen om te kijken naar de prijzen, een flesje cola kost gewoon €3,50(!!!!), fles spa blauw €3,00:eek::eek:. Was heel blij dat ik toch die sapjes had gekocht bij de super.
     
  15. luca75

    luca75 Fanatiek lid

    14 aug 2013
    4.834
    3.476
    113
    Ja dat doet de Efteling beter. Disney heeft geen lekker eten. We zijn 1x naar annabelles gegaan en de rest naar de mac. Tussen de middag betaalde je een godsvermogen voor vies en ongezond eten.

    Ik zag daar in het hotel bij het ontbijt mensen ongegeneerd hun lunchpakket maken voor in het park en hun grote plastic flessen vullen bij de sapautomaat.
     

Deel Deze Pagina