Botsing met de fiets gehad!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mees, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mees

Mees Actief lid

15 aug 2006
    297
    0
    0
    Hoi,

Ik heb vanmiddag een botsing met de fiets gehad waarbij het fietszitje van mijn jongste keihard in mijn buik kwam! AU!
    Er kwam een meisje van een jaar of 10 de bocht om racen zonder uit te kijken en botste tegen mijn voorwiel aan!
    Ik heb de verloskundige gebeld en moest komen voor een prik, anti-D omdat ik bloedgroep A-negatief heb. En als er een druppeltje van de baby bij mij zou komen, zou slecht zijn voor de baby, omdat ik dan anitstoffen zou gaan aanmaken.
    Het is een superirritante prik, superveel dikke vloeistof met een dikke naald in je spier! AU!

Mijn buik doet nog steeds zeer, maar er is gelukkig met de baby niks aan de hand!

Groetjes Jessica

2. veertje

veertje Fanatiek lid

Gelukkig maar dat er met de kleine niks aan de hand is.
    Zo een prik is zeker vervelend maar het is beter!
    Ik hoop dat de pijn in je buik snel afneemt.

3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Fijn zo'n botsing nu :(
    dat is de rede dat ik mn zoontje niet meer op de fiets weg breng.
    Moeders en kinderen fietsen zo ongeloofelijk gevaarlijk op t fietspad hier die je aan 2 kanten moet gebruiken (zit wel een stippelijn in t midden maar die is er voor de sier...toch?)
    En heb al regelmatig gehad dat ik van mn sokken gereden werdt door dat zo'n troela dacht dat dr kind 2 meter breed was ofzo :rolleyes:
    Dus dat doe ik maar even niet meer nu.
    Gelukkig kan die van mij alleen (als ik hem over de stoplichten heb gebracht...kan hij ook wel...maar mama vindt t eng :p)

Hopelijk is je buikje zo weer ok meis.
    Beterschap! En niet teveel zorgen maken hoor ;)

4. BoBam

BoBam Niet meer actief

Dat is schrikken!
    Nou je hebt mazzel dat er niks met je kindje is! Zo zie je maar dat er door zo iets simpels natuurlijk wel wat zou kunnen gebeuren. Nou ik hop dat de pijn zo weer over is voor jou!

Deel Deze Pagina