De titel zegt het al, als ik hard moet niezen verlies ik steeds wat urine. Heb behoorlijk hooikoorts dus nies nog al vaak. Bij mijn vorige zw.schap had ik hier geen last van. Zijn er meer dames die hier last van hebben?
Heb er ook last van! Ook als ik hard moet lachen ofzo. Erg vervelend, maar weet eigenlijk niet wat ik er aan kan doen. Heb wel altijd inlegkruisje in voor de zekerheid, maar vervelend is het wel.
Ehm, ik had het een week of 2 geleden toen ik moest niezen toen ik in bed lag. Daarna niet meer voorgekomen.
ik heb het ook vooral nu als ik een hoestbui krijg dan verlies ik wat urine erg vervelend maar niks aan te doen denk ik, groetjes
ik heb hier ook veel last van, ook van de hooikoorts dus ken heel goed wat je zegt! ik hou mijn "handen tussen mijn benen als ik moet niezen anders loopt alles er uit! Vreselijk vervelend
ik heb dat dus ook gehad bij mijn vorige zwangerschap. je moet dan 10 minuten je bekkenbodem trainen door hem aan te spannen.dan moet het minder worden.
ja ik heb er ook weer erg last van als ik me aankleed pak ik gelijk mijn tena erbij vind het niet fijn zeker niet met warm weer maar het is beter dan steeds een natte broek. je kan ook tenalady ook via het ziekenfonds krijgen, daar kwam ik vorige week achter. maar ja als dat alles is vind ik het geen probleem groetjes van patricia
Het ging tot nu toe goed, maar de kleine man trapt de laatste paar dagen zo hard op m'n blaas en vooral ook onverwacht dat ik helaas af en toe een beetje lek grrr...nu doet ie het weer....
Dit noemen ze stressincontinentie.. Dit had ik in mindere mate vòòr de zwangerschap (denk aan echt de slappe lach). Ín de zwangerschap werd t erger en was t al met n niesje of hoestje ofzo. En net na de bevalling heeft t weken geduurd voordat ik bukken/knielen kon zonder urine te verliezen.. En nu is t als vanouds..
Och, en je moet nog zo lang! Ik heb er nu zelfs nog last van! hahahahha! Oeps.. 'k Moet denk ik even plassen
ben ook maar Tena lady gaan kopen... deed al weken een tissue d'rin, maar dat werkte ook niet. Heb je eindelijk 9 maanden geen maandverband nodig... Het gebied rond je urinebuisje is opgezwollen met een zwangerschap. Het kan dus zijn dat iets in het buisje blijft hangen wat bij de eerste beweging lekt Je kunt - wiebelend van voor naar achter - wel een beetje letten of je alles uitplast op het toilet. Succes meiden! Groetjes, Danielle
Ik heb hier ook last van, laatst bij het niezen kwam er best veel uit, was zelfs mijn inlegkruisje niet genoeg. Ik blij dat ik gewoon thuis was. Moet er niet aan denken als ik dat op mijn werk had gehad!
Ik merk ook dat ik de hele dag door wat verlies, niet alleen bij niezen enzo, maar gewoon constant. Erg vervelend, steeds een natte onderbroek Ik hoorde overigens dat tijdens zwangerschap inlegkruisjes niet goed zouden zijn, ivm de plastic randjes en schimmelinfecties etc. Of heb ik nou de klok horen luiden, maar kan ik de klepel weer s niet vinden?
Ik verlies door de dag heen ook af en toe wat urine, vooral als ik een volle blaas heb. Waar ik vooral van baal is dat het me al zo'n moeite kost om echt goed uit te plassen (steeds als ik denk dat ik klaar ben komt er nog wat), dus vaak als ik wat haast heb om te plassen voor ik weg ga of zo druppelt het nog wat na. Ben uit nood ook maar aan de inlegkruisjes gegaan, vooral als ik naar het werk moet of ergens op bezoek ga. Ze zeggen inderdaad dat inlegkruisjes niet zo goed zijn omdat je er meer afscheiding van kunt krijgen en daar heb je al zo'n last van als je zwanger bent. Maar ja, de hele dag een natte onderbroek is ook niet fijn, op je werk steeds een schone onderbroek aantrekken op de wc is nou ook niet bepaald praktisch...
Hier nog een, niezen,kokhalzen doet mij urine ook lopen. ben ook niet zo happig op inlegkruisjes maar als het nodig is tja. liek