zwanger en vrijgezellenfeest

Discussie in 'De lounge' gestart door mommy to be, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    In januari gaat mijn zusje (die dan 7 maanden zwanger is) trouwen en nu willen we graag een klein vrijgezellenfeestje voor haar organiseren maar....
    ik heb totaal geen inspiratie of idee wat te gaan doen.
    Wie heeft er ideetjes??? Het moet in de buurt van den Bosch gaan gebeuren voor 8-10 personen.

2. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

misschien een baby- bride to be shower met een high tea?

3. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    't Tunneke in Schijndel, gewoon een avondje gezellig eten, drinken en wat entertainment erbij.

4. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Ik was ook 7 maanden zwanger met mijn vrijgezellenfeest en heb een schitterende fotoshoot gehad van mijn vriendinnen. Waaronder een geweldige foto van een zijaanzicht van mij en mijn buik. Zo mooi dat ik hem als geboortekaartje heb gebruikt. Alle meiden zijn trouwens om de beurt op de foto geweest, met uiteraard aan het eind een groepsfoto en tijdens het wachten stond er een high-tea klaar, zodat we lekker hebben gekletst en gesmuld van alle dingen. Iedereen had trouwens tassen met kleding en make-up bij zich, dus we hebben ook heerlijk getut. Ik had me geen leuker vrijgezellenfeest kunnen voorstellen, vond het helemaal super. Misschien dat bij jou in de buurt ook zoiets mogelijk is?

5. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik was 2 maanden zwanger met mijn vrijgezellenfeest en we zijn gaan buikdansen! :D Als je niet teveel last hebt van BI, kan je dit gerust op 7 maanden ook nog doen...vond ik wel origineel gevonden!

Een fotoshoot is ook wel leuk maar zou hem dan grappig maken ofzo...dat zij zich moet verkleden met het accent op haar buik en dat jullie hier dan mooie foto's van maken/laten maken.

6. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0

dit is een GAAF idee!!!!
    ik ga het inde groep gooien, mag ik vragen waar jij dit hebt laten doen???
    groetjes

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    als dit wat is is misschien dit ook wel leuk om te geven: www.rainbowcreation.nl -> na het schilderen zijn er nog heel wat foto's genomen, en die kregen we op cd mee. Echt érg mooi geworden allemaal :) . Ook tussendoor werden er trouwens foto's gemaakt... maar oke... dit is misschien niet handig om met z'n allen te doen, maar eerder om als cadeautje te geven ;) .

verder heb ik een wat rustiger vrijgezellenfeest gehad (van een vriendin) bij pinklemon in den bosch. Bonbons maken en naderhand tapas eten, érg gezellig :)

8. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Doordat er een high-tea bij was, was het heerlijk relaxed. Geen haast, iedereen had ruim de tijd om zich te laten fotograferen en de beste foto's eruit te zoeken. Geen mooie foto, dan maakte ze er gewoon nog een paar. Ieder mocht 2 foto's uitzoeken, welke ze helemaal mooi heeft gemaakt en die 2 foto's werden (samen met alle andere foto's die ze van je gemaakt had) nagestuurd op een DVD.

Dit was bij Fotozee in Oud-Beijerland. www.fotozee.nl

Deel Deze Pagina