Als ik mijn kledingkast open die is het grootste gedeelte zwart of donkerbruin. Ik heb twee rode dingen en wat tuniekjes met een kleurtje. Nu heb ik bij de hm die broek met al die kleurtjes besteld. Twee hempjes met de kleur die in de broek zit een donkerblauwe blazer er bij. Nu zit ik een beetje met schoenen. Ik wil er graag enkellaarsjes bij, maar weet echt niet welke kleur.
Ik zou vooral niet te veel kleur combineren dan wordt het al snel een circus attractie dus persoonlijk zou ik deze broek combineren met een paar zwarte schoenen...
Woehoeee!!! Van overwegend zwart naar kleur kleur kleur, stoer! Ik zou de kleurrijke broek combineren met het zwart wat je al hebt, anders zal het misschien té worden. Zwart enkellaarsjes erbij, helemaal leuk!
Thanks allemaal. Ja heb er een donkerblauwe blazer bij dus dacht ook aan donkerblauwe schoenen. Zodat ik het ook kan combineren met een rokje of andere broeken.
Bij een donkerblauwe blazer geen zwarte schoenen. Donkerblauw en zwart is geen goede combi. Dus donkerblauwe laarsjes erbij of een zwarte blazer met zwarte laarsjes
Ik zou donkerblauwe schoenen doen anders krijg je geen leuk geheel.Teminste ik vind zelf donkerblauw en zwart geen leuke/mooie combi. Leuke broek!