Meerijdplankje voor kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Star87, 14 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Ik ben al enige tijd aan het zoeken wat het handigste zou zijn als meerijdplankje voor de kinderwagen. Wij hebben de mutsy evo en hebben eerst zitten denken aan een duo kinderwagen, maar dat lijkt ons toch een stuk onhandiger. Te breed enzo. Als de baby straks geboren word is de oudste 2,5 en is het dus fijn om hem wanneer het nodig is op het plankje mee te laten rijden. Maar ik zie zoveel verschillende. Stoeltjes, sta plankjes, maar soms ook het idee dat ze veel te ver naar achter staan waardoor je zelf amper normaal achter de wagen kunt lopen.
    Heeft iemand goede ervaringen met meerijdplankjes en zo ja, welke?

thnx alvast!:)

2. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Wij hebben de kidsit! Ik vind hem ideaal, als m’n dochtertje wil staan kan dat, maar ze kan ook gewoon lekker zitten. Wij hebben de joolz en kan nog redelijk normaal achter de wagen lopen!

3. lynole

lynole Fanatiek lid

22 nov 2014
    1.433
    587
    113
    Vrouw
    Ik heb t meerijdplankje van mutsy zelf en deze is ideaal. De afstand kan je zelf instellen en als mijn dochter echt moe was ging ze erop zitten en dan de benen onderin de wandelwagen

4. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Ik hoor wisselende verhalen over hoe makkelijk je nog achter de kinderwagen kan lopen. Ik ben zo bang dat je er steeds tegenaan schopt namelijk.

Kan je de kidsit ook inklappen?

Deel Deze Pagina