Ik heb een vraag... Ik zit momenteel helemaal niet goed in mn vel, het is zelfs zo erg dat ik eigenlijk niet alleen thuis kan blijven met mijn kindje. Nou is er niemand die bij mij kan zijn, en nou zou mijn vriend wel thuis willen blijven een paar dagen maar hoe kun je dat het beste regelen met je baas? Is hier een regel voor of is dit onmogelijk? Weet iemand dit want we zitten eigenlijk met onze handen in het haar! gr
Meissie toch.... Wat jij vertelt had ik ook... bij mij is toen een posnatale depressie vastgesteld. Ga naar je huisarts en leg het voor, blijf er aub niet te lang mee doorlopen, je gaat je alleen nog maar ellendiger voelen. Mijn (nu ex) man heeft zich in die tijd ziek gemeld . Kon echt niet anders. Sterkte... Knuffel van nimian
hoi meissie mijn moeder heeft dit jaar ook thuis gezeten en kon niet alleen zijn en mijn vader heeft van zijn baas een aantal dagen vrij gekregen nadat hij verhaal had gedaan ! Hierna is ze ook nog opgenomen en ook daar kreeg hij vrij voor zodat hij haar vaker op kon zoeken ! Succes voor jullie en veel sterkte
Wat Natas al aangeeft, eerst zijn CAO even nakijken en zeker naar de huisarts gaan als je echt zo beroerd in je vel zit is het niet verkeerd even je verhaal te doen. Succes ermee.
Weet niet wat je het beste kan doen, wil je alleen even heel erg veel sterkte wensen! Hou je taai meid!
Ben naar de HA geweest en ga een afspraak maken bij het ggz. Ik heb voor nu Diazepam gekregen maar durf die troep eigenlijk niet in te nemen. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen want van al dat wachten tot je aan de beurd bent word ik ook niet vrolijker...voel me echt beroerd.
Ik heb ook diazepam geslikt. Weliswaar voor andere klachten (gescheurde tussenwervelschijf, diazepam werkt spierverslappend). Het is echt geen rotzooi. Het is uiteindelijk valium wat van een plant komt die rustgevend werkt. Net zoals een massage rustgevend kan zijn, of een strandwandeling, of wat dan ook. Nu is diazepam even hetgeen je nodig hebt. Gewoon doen hoor. Als je kiespijn hebt, slik je toch ook wat? Heel veel sterkte en pas goed op jezelf en elkaar.
Ik heb hulp gehad van een eerste lijns spycholoog... kon ik gelijk terecht... moest het wel zelf betalen maar kreeg het later terug van mijn ziekenkosten verzekering en wat betreft de medicatie... gewoon innemen maar wees er wel voorzichtig mee..... Als je nog vragen hebt... stuur me gerust een pbtje.... weet helaas wat je nu doormaakt Knuf nimian
ik heb ook diazepam geslikt, ook voor zelfde klachten als jij (tweeling) het maakt je wat rustiger, het kan geen kwaad. ik wil je heel veel sterkte toewensen. ik hoop echt dat je je snel wat beter gaat voelen!
Om op je vraag terug te komen: soms is er zorgverlof mogelijk, dat staat wel in zijn CAO. En anders gewoon overleggen met zijn baas. Meestal is het zo dat hoe opener jullie zijn, hoe meer je baas er rekening mee kan en wil houden.
ik heb het ook gebruikt het hielp me echt en ook ik heb 1e lijns psycholoog gehad en dat was echt een geweldige hulp. Je moet wel iets zelf betalen maar de eigen bijdrage krijg je via belasting ook terug ! Misschien kan je vriend zich idd deze week beter ziek melden zodat hij mee kan naar de dokter...
Nou voel me al beter helemaal niet zweverig zoals ik dacht. mijn vriend gaat morgen werken en zou er iets zijn dan staat mijn moeder op de stoep. Zou het alsnog nodig zijn dan neemt mijn vriend alsnog vrij! bedankt voor jullie lieve berichtjes en steun liefs tweeling en vriend!
Volgens mij kun je altijd zorgverlof opnemen. Allen verschilt het aantal dagen per baan. En anders kan hij nog altijd onb.verlof opnemen.
mijn buuv is nu voor de zoveelste keer opgenomen op de paaz. telkens krijgt mijn buurman vrij om dan thuis alles op te vangen. gewoon open zijn tegen zijn baas en dan zal het waarschijnlijk wel god komen.