wat draagt jouw baby 's nachts?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door juffie roos, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie roos

juffie roos Bekend lid

8 okt 2010
    959
    1
    18
    Hele rare vraag misschien, maar "wat draagt jouw baby 's nachts"?

Overdag doe ik onder de kleren van mijn kleine al rompers met lange mouwen.
    's Nachts slaapt hij in een romper met korte mouwen of geen mouwen en daar overheen zo'n doorknoop-pyama met sokken.
    Eroverheen een laken met dekentje.
    Ik vroeg me af of ik misschien onder zijn doorknoop-pyama ook een romper met lange mouwen moet doen.
    Ik heb niet het idee dat hij het koud heeft.

Wie laat zijn baby slapen in een slaapzak? en wat draagt jouw baby daarin?
    Gaat daar nog een laken, deken onder? En heeft die slaapzak mouwen of niet???

2. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    mijn dochtertje slaapt s`nachts in een slaapzak met pyama en dekentje ik heb er dan 1 zonder mouwen en niet een hele dikke.

3. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    Die van ons slaapt in een pyama en dan leggen we haar in een lodger wikkeldoek....ze ligt dan echt in een cocon.
    Haar slaapkamertje is best koud en zo heeft ze daar geen last van.

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Een romper met korte mouw, pyama en winterslaapzak zonder mouwen. Gebruik geen dekentjes, want ze draait haar hele bedje rond dus dat vind ik eng.

5. adi

adi Niet meer actief

Tegenwoordig hebben ze een romper met korte/ lange mouwen aan (het is maar hoe het uitkomt), een pyjama, een 'herfst'slaapzak, en ze liggen onder een laken en een dubbele deken.

Vorig jaar in deze tijd lagen ze volgens mij al in een winterslaapzak en onder de dubbele deken.

Hier is het ong. 18-19 graden op de kamers 'snachts

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    romper korte mouw of gewoon hemd en boxer, met een pyjama trui flannel en broek en een zomerslaapzak zonder mouw.
    onder de dikke winterdeken.

( hier is het maar 9 graden in de slaapkamer )

7. Trieske

Trieske Actief lid

10 okt 2010
    188
    0
    0
    Romper zondermouwen en een herfstslaapzak (lange mouwen). Ik geef bewust nog niet teveel aan, de echte kou moet nog komen.

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Een romper met lange mouwen en een winterslaapzak zonder mouwen en het kamertje is rond de 18 graden.. Onze dochter heeft het wel snel warm...

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Romper met korte mouwen, pyjama en een deken met lakentje. Ik leg er wel nog een dubbelgeslagen badcape overheen aangezien het hier vaak erg oud is.

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Mijn dochter draagt sinds zij uit de puckababy is (11 weken) een luier, een pyjama en dan een dunne slaapzak zonder mouwen. Ze ligt gewoon onder een lakentje en een dunne deken.

11. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Mijn zoontje heeft meestal een romper met korte mouwen en een pyjama aan. Hij ligt in een slaapzak zonder mouwen en dan onder een laken en dun dekentje. Soms leg ik er nog een dekentje op ´s nachts.

12. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Yestin ligt in een pyama, een slaapzak met lange mouwen, en een deken eroverheen.. Soms leg ik daar nog een deken bij, het is s'nachts rond de 17 graden op de kamer, dus best koel..

13. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    romper zonder mouw>pyjama trui eroverheen> gevoerde slaapzak zonder mouwen daarover heen. Verder niks. Ze slaapt op haar buik en heeft haar handen altijd onder zich, en ze voelt altijd lekker warm aan als ik haar uit bedje haal.
    In de zomer ligt ze in een niet-gevoerde slaapzak met een romper lange mouw of en romper zonder mouw en pyjama truitje

14. manonenemma

manonenemma Actief lid

8 okt 2010
    423
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nu een romper met lange mouw, slaapzak zonder mouw, laken en dekentje...
    En voor als he nog iets kouder wordt heb k een dikkere slaapzak met mouw, en dan kan ze dus een romper met korte mouw eronderaan...
    Emma voelt vrij warm aan van zichzelf, en heeft het volgens mij niet koud snachts...

15. fafje

fafje Niet meer actief

lange mouw romper +truitje_broekje+sokjes
    Laken+dekentje...na laatste voeding altijd ff lekker voorverwarmd met kruikje..

binnenkort moet ik ook overstappen op een slaapzakje

16. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Mijn zoontje slaapt in een pyjama met daaroverheen een slaapzak zouder mouwen. En daaroverheen een dekentje. Maar meneer ligt meestal boven de dekens.

17. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    mijn kleintje draag een romper met korte mouwen en een pyama jasje en ligt in een wat dikkere slaapzak zonder mouwen met een laken en een dekentje.

Hij voelt lekker warm aan als ik hem uit bed haal, durf hem niet teveel aan te geven omdat et nog echt koud moet worden. Dan kunnen we verder aankleden met romper lange mouw, pyamabroek,evt sokken, mouwen aan de slaapzak en een dubbele deken...

liefs

18. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    mouwloos rompertje, dun pyamaatje, slaapzak met mouwen en lakentje plus deken. Af en toe geef ik hem nog een dekentje erbij als hij wat koud aanvoelt.

Deel Deze Pagina