" zelf eten" hoe aanpakken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sama1, 20 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judith01

Judith01 Bekend lid

16 nov 2014
    709
    552
    93
    De Happy Mat is een placemat/bordje, schijnt fijn te zijn.
    Heb hem zelf nog niet omdat ik hem behoorlijk prijzig vind.. maar denk ik er wel nog steeds over!

We hebben zelf een bordje van Tupperware met zuignap, maar dat bakje zit er los in en kan hij er gewoon uit halen, dus schiet niet op.

2. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Mijn leasekind kon met haar eerste verjaardag al keurig met een lepeltje eten. Mijn zoontje daarentegen (net 1) kan het echt nog lang niet. Wel met z'n handjes maar smeert t dan ook overal en ik wil dat ook niet . Dus meestal voer ik hem

3. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Wij hebben die van woezel en pip cadeau gekregen (bol.com heeft hem ook) en die krijgt hij echt niet los hoor! Hangt er ook wel een beetje vanaf hoe glad je tafel is natuurlijk, hoe ruwer hoe sneller hij losgaat..

4. nijna

nijna Fanatiek lid

25 nov 2015
    1.365
    85
    48
    Zal daar eens naar kijken, bedankt voor de tip (opmerking over lostrekken kwam van mij).

5. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Vandaag pompoen-aardappelpuree en stukjes vlees met oefenbestekje voor het eerst. Ik het erop doen en zij in de mond stoppen. Vond ze geweldig en het ging nog best goed ook :)

6. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Klopt dit doe k ook bij mijn dochter en ze vind het geweldig! Zelf eet ze dan en tussendoor voer ik haar nog dus minder geklieder.

7. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Alleen de openingspost gelezen.

Op een gegeven moment willen ze niks meer gevoerd krijgen en dan geven ze zelf aan dat ze eraan toe zijn.

Toen zorgde ik voor voedsel met weinig kleur die hij dan zelf kan eten. MÅLA Kliederschort met lange mouwen - IKEA Dit is een heel handig item om een paar van te hebben.

Deel Deze Pagina