De Happy Mat is een placemat/bordje, schijnt fijn te zijn. Heb hem zelf nog niet omdat ik hem behoorlijk prijzig vind.. maar denk ik er wel nog steeds over! We hebben zelf een bordje van Tupperware met zuignap, maar dat bakje zit er los in en kan hij er gewoon uit halen, dus schiet niet op.
Mijn leasekind kon met haar eerste verjaardag al keurig met een lepeltje eten. Mijn zoontje daarentegen (net 1) kan het echt nog lang niet. Wel met z'n handjes maar smeert t dan ook overal en ik wil dat ook niet . Dus meestal voer ik hem
Wij hebben die van woezel en pip cadeau gekregen (bol.com heeft hem ook) en die krijgt hij echt niet los hoor! Hangt er ook wel een beetje vanaf hoe glad je tafel is natuurlijk, hoe ruwer hoe sneller hij losgaat..
Vandaag pompoen-aardappelpuree en stukjes vlees met oefenbestekje voor het eerst. Ik het erop doen en zij in de mond stoppen. Vond ze geweldig en het ging nog best goed ook
Klopt dit doe k ook bij mijn dochter en ze vind het geweldig! Zelf eet ze dan en tussendoor voer ik haar nog dus minder geklieder.
Alleen de openingspost gelezen. Op een gegeven moment willen ze niks meer gevoerd krijgen en dan geven ze zelf aan dat ze eraan toe zijn. Toen zorgde ik voor voedsel met weinig kleur die hij dan zelf kan eten. MÅLA Kliederschort met lange mouwen - IKEA Dit is een heel handig item om een paar van te hebben.