hallo mijn dochtertje is nu anderhalve week oud,en krijgt flesvoeding. Nu moet ze inmiddels 110 cc op kunnen krijgen maar er gaat bij haar tot nu toe hooguit 70/80 cc in, en we bieden haar niet meer aan omdat ze met enige regelmaat wat terug geeft, of gewoon niet boert en dan later nog wat terug geeft. Maar nu heb ik het idee dat speen nummer 1, waar ze nu uitdrinkt ook te langzaam gaat en daardoor alsmaar in slaap valt?! dus mijn vraag is mag ze al uit speen nummer 2 drinken, zodat ze in ieder geval haar flesje op krijgt voor ze echt in slaap valt?! alvast bedankt! groet
Hallo, Het kan inderdaad helpen om, als je dochtertje langer dan 20 minuten drinkt over haar flesje, een speentje met een iets groter gaatje te gebruiken. Wanneer je dochtertje snel in slaap valt tijdens het drinken kun je haar proberen wakker te maken door haar over haar wangetje te aaien of haar handje te bewegen. Groetjes Linda
dank je voor het antwoord! maar kan het geen kwaad ivm met terug geven?! dat doet ze namelijk met enige regelmaat! groet
Hoi, Als het met speen nr 2 maar niet sneller gaat dan 15-20 minuten dan kan het verder geen kwaad! Groeten Angelique