hallo, mijn dochter van 4 maanden valt steeds in slaap tijdens het drinken vannde fles met johannesbroodpit. ik moet dit door de voeding heen doen, omdat ze erg onrustig drinkt en veel honger heeft. maar ze drinkt maar 50ml op en gaat dan slapen, ik krijg er met geen mogelijkheid meer in, maar als ze dan weer wakker is, huilt ze omdat ze honger heeft. wat moet ik doen? elke keer een nieuwe fles maken is toch niet te doen
ik heb op een fles van 200 ml 2 schepjes jbpm...op de verpakking staat 2 schepjes op 100 ml, dus k heb er al minder in
Ik gebruik het hier omdat mijn dochter reflux heeft maar als ik 2 schepjes gebruik dan drinkt ze ook maar hooguit 50. Ik gebruik nu 1,5 schepje en ze drinkt dan een stuk beter.
Ik maakte de jpbm met water aan en deed het met een pipetje in haar mond voor en na de voeding. Misschien is dit ook een idee voor jullie?
Kleinere flesjes maken lijkt me dan logisch Of anders: wat zoeken naar een betere combi van jbpm en de grootte van de speen. Het lijkt me dat ze nu gewoon te veel moeite moet doen om de melk te drinken, en daardoor uitgeput in slaap valt. Dus minder jbpm, of een grotere speen. Persoonlijk zou ik gewoon geen jbpm doen en een kleinere speen, dan kom je op hetzelfde concept uit zonder dat geknoei.
Jbpm staat hier bekend om. Waarom geen comfort voeding? Daar zit 30% jbpm in en je hoeft niet iedere x een nieuwe fles te maken.
2 schepjes jbpm werd hier bijna pap om op te lepelen. Ik heb een half schepje gebruikt per 100ml. En inderdaad beter pure jbpm kopen als je nu nutriton gebruikt
Wist je dat jbp juist heel erg licht verteerbaar is en niks extra vult? Kan best zijn dat ze eerder vol zitten tijdens het drinken van de fles door de dikte, maar het is binnen no time verteerd en dan heeft je kindje dus te kort voedende melk gehad en dus extra honger. En dan kom je dus in zo'n visueel cirkeltje. Kun je dan niet beter kiezen voor voeding voor hongerige baby's? Jbp wordt meestal gebruikt om overgeven te voorkomen en bij sommige kindjes kan het de stoelgang verbeteren. Om je kindje langer voldaan te krijgen, kun je beter voor een ander alternatief kiezen...