Zo ontzettend zielig.. Mijn zoontje moet al veel naar het ziekenhuis omdat hij een nierafwijking heeft, zal er verder niet over uitwijden, maar we hebben minimaal 1x per maand controle. Vindt hij heel vervelend. Bloedprikken, plaszakje alles komt iedere keer terug. En nu vandaag valt hij ongelukkig en boem, allebei de botten in zijn onderarmpje gebroken.. Dus weer de halve middag/avond in het ziekenhuis. Weer allemaal vervelende onderzoeken en nu zijn hele armpje in het gips. En dus weer extra controles.. Misschien moet hij maandag zelfs geopereerd worden omdat ze niet wisten of de breuk recht genoeg was. Dus ja het is echt mijn kleine pechvogel..
Jeetje wat zielig zeg! Hoe gaat het nu met hem, heeft hij erg veel last van het gips? Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jullie!
Hij heeft gelukkig goed geslapen. Hij is er nogal van onder de indruk, maar volgens mij valt het met de pijn wel mee. En hij vindt het wel heel interessant, hij was zichzelf echt aan het bekijken in de spiegel.
wat sneu, de arme man wat zal hij zich ongelukkig voelen en dan misschien nog opereren. heel veel sterkte.
Ahh wat sneu zeg , heel veel beterschap met je kleine mannetje hoop dat hij niet geopereerd hoeft te worden !!
ach gossie. hoop dat het allemaal mee valt en toch niet geopereerd hoeft te worden en hij snel weer opknapt. ik was vroeger ook zo. als we op vakantie gingen dan riep mijn moeder altijd hebben we de ziekenfondspapieren, want yinte gaat mee. als we een dagje weggingen idem. ik had allllltijd wat. en eht liefst natuurlijk op de meest onmogelijk tijden of momenten.
Ach het arme mannetje, al zoveel in het ziekenhuis en dan dit nog eens. Beterschap voor je moedige kereltje!
Ach wat sneu. Dat zal wel flink pijnlijk zijn geweest, en schrikken voor jullie allemaal! Beterschap voor het ventje...
Zo wat zielig zeg zo hard vallen, hopelijk zit het mooi aan elkaar en blijf een operatie hem bespaard. Beterschap!!
Nou dat was dus het stomme, hij is helemaal niet hard gevallen. Alleen blijkbaar nogal ongelukkig. Hij doet het nu hartstikke goed, komt vertellen als zijn mitella los laat en doet gewoon keurig alles met links. Vandaag zijn er weer foto's gemaakt en alles zag er netjes uit. Nu maandag weer, blijft afwachten.