wel of geen drinken geven s'nachts?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jette, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hoi,

onze dochter sliep altijd door s'nachts, nooit geen problemen totdat ze in haar 11 maanden sprong terecht kwam, dan werd ze s'nachts vaak wakker totale paniek, niets hielp ja troosten, dus dat deed ik dan ook.
    Vaak gaf ik haar een beetje drinken en dan viel ze weer in slaap.
    Nu is die fase voorbij alleen wordt ze geregeld nog wakker snachts, meestal om drie uur en om half zes, er lijkt echt een regelmaat in te zitten, als ik haar een beetje drinken geef slaapt ze zo weer verder.
    Maar wordt het zo geen gewoonte?
    en is dat slecht?

hoe vaak moeten jullie er uit s'nachts, en geven jullie dan ook drinken of niet?

bedankt voor de antwoorden alvast!

Henriette

2. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    hier hebben we dat ook kort gehad. toen Sven op zich weer goed slaapt heb ik hem een tuitbeker met water in z'n bed gezet. daar hoorde ik hem dan soms ook uit drinken over de babyfoon. nu is het er weer helemaal af.

3. ik weet het niet, soms lijkt het of ze er aan went, en soms dan slaapt ze zonder probleem weer 14 nachten achter elkaar door.

Ik geef haar iig snachts als ze wakker wordt lekker een flesje (water trapt ze niet in ;) )
    Anders gilt ze de hele straat wakker... en gaat ze ook mooit meer slapen.
    en met fles gaat het wel goed.

Ik heb wel een fles overdag er af gehaald, en vervangen door gewone melk of een lekkere boterham ;)

4. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    water werkt hier ook niet :oops: ze is wat dat betreft ook al een beetje verwend, ze krijgt of roosvicee of dat vruchtendrank van friso, hier slaapt ze ook niet in zonder beetje drinken s'nachts.

henriette

5. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Als ze hier wakker wordt s'nachts ( gebeurd nu helaas weer regelmatig,droom periode...) krijgt ze wat te drinken...water trapt ze ook niet in,liefst diksap of warme melk...ik vind het geen probleem...
    Als ik wakker wordt wil ik ook meestal wat drinken!

6. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Emiel krijgt meestal een beetje pap (120 cc) 's nachts. De rest (130 cc) geef ik dan 's morgens als ontbijt met een crackertje erbij. Hij krijgt dan de kant en klare pap van Friso. Lekker makkelijk om 5.00 uur warm te maken :( .
    Ook hebben we hier nachten dat hij gewoon door slaapt. Ik doe er maar niet al te moeilijk over als hij 18 is kan hij zelf zijn bed uit om wat te gaan drinken ;) .

7. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik geef ook (nog steeds) drinken snachts als hij er om vraagt (niet iedere nacht gelukkig).

8. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    okay dus zo "slecht" is het niet, ik was bang dat ik haar er nu aan gewend heb, omdat ze eigenlijk elke nacht om dezelfde tijd wakker wordt.

Maar ja ze slaapt wel direct weer verder dus haar maar gewoon wat geven!

Henriette

Deel Deze Pagina